No SSO cookie

Wiesmann devine mai puternic!

voteaza
(0/ 0)
Wiesmann devine mai puternic!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cel mai nou Wiesmann primeste motorul de pe M3 V8 de 4.3 litri!

 
 
Salonul auto de la Geneva va fi locul unde se va putea vedea pentru prima oara noul Wiesmann GT MF4 Roadster, si un nou GT MF4-S care va primi noul motor BMW M3 V8 de 4 litri ce dezvolta 420 CP. Pana in prezent modelul similar a folosit precedentul motor de pe M3, adica motorul cu 6 cilindri in linie de 3.2 litri ce dezvolta 343 CP. Acesta din urma acum a fost scos din productie si modelul Z4 M a fost ultimul care l-a primit ca motorizare. De aceea Wiesmann a trebuit sa inlocuiasca modelul MF3 cu MF4. Alegerea unui model Wiesmann cu specificatii diferite e de acum una destul de grea, oferta fiind destul de vasta. Exista in oferta modelul GT MF4-S cu noul motor M3 V8 de 4 litri ce dezvolta 420 CP si vechiul GT MF4 cu un motor V8 de 4.8 litri de la BMW ce dezvolta 367 CP. De asemenea se poate alege un model GT MF5 cu un motor V10 ce dezvolta 500 CP preluat de la faimoasele BMW M5 si M6. GT MF4 Coupe si Roadster pot sa acomodeze atat motorul V8 de 4.8 litri cat si noul motor de pe M3 V8 de 4.0 litri. Noul GT MF4-S vine cu o transmisie manuala sau optional cu o transmisie cu sistem dublu ambreiaj. De asemenea, exista zvonuri conform carora Wiesmann va oferi atat soferului cat si pasagerului din dreapta o siguranta sporita, adaugand airbaguri.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2677 :: 22.19MB