No SSO cookie

Vygor Opera 2 - Ce le mai place italienilor

voteaza
(0/ 0)
Vygor Opera 2 - Ce le mai place italienilor
Noutati-auto · · 4 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Nici nu a aparut bine Vygor Opera ca a venit si a doua versiune

 
 

Sunteti iertati daca ati uitat deja de Vygor Opera, un crossover italian din Toscana. De ce sunteti iertati? pentru ca tocmai a aparut Opera 2.
Opera 2 nu reprezinta o inlocuire timpurie a lui Opera 1. Acest model vine cu un design diferit si pare un fotomodel in comparatie cu Opera 1.
Acum cel putin arata ca un concept chinezesc si nu ca o mutatie genetica.
In plus, cand vine vorba de partea tehnica, mecanica masinii a fost imprumutata de la Mitsubishi Lancer Evo. Crossoverul va avea intre 300 si 420 CP si va atinge 100km/h in 4.9 secunde. Viteza maxima va fi de 250 km/h, fiind AWD, desigur.
Acum a venit partea in care va spun si cat costa. Ei bine, in jur de 192.000 dolari.
Dupa ce va veti opri din ras, trebuie sa deveniti nerabdatori pentru ca urmeaza sa apara versiunea 3.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (4)

scris de carmenflorin

italienii nu se pricep dacat la design, iar o masina buna nu trebuie sa aiba doar design

scris de sims

cred ca nu le place doar italienilor :)

scris de cameluss

Opera 2 chiar este un fotomodel pe langa Opera 1

scris de cameluss

Opera 2 chiar este un fotomodel pe langa Opera 1

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2391 :: 17.86MB