Prezentat in premiera anul trecut la Tokyo Auto Show, noul VW Passat Alltrack a devenit disponibil si pentru anumite piete auto din Europa. Motivul pentru care revenim asupra masinii este faptul ca Volkswagen a dat publicitatii un nou set de imagini cu noul sau break cu garda la sol marita.
Varul mult mai economic al modelului Audi A4 Allroad, primeste toate calificativele si apelativele pe care un break transformat in vehicul cu pretentii de crossover le poate primi.
La partea exterioara, Passat Alltrack vine cu o forma usor mai agresiva, datorita scuturilor de protectie fata-spate, realizate din plastic negru, care se prelungesc pe pasajele aripilor laterale si intre ele, pe pragurile laterale, aspect intregit de un set de jante spitate realizate din aliaj si un finisaj de crom mat pentru oglinzile retrovizoare laterale, barele de pe plafon si ramele geamurilor.
Veleitatitile de light off-road ale modelului sunt subliniate prin prezenta sistemului de tractiune integrala 4Motion, la care inginerii VW au adaugat o garda la sol ridicata de la 136 la 165 mm, in timp ce unghiul de atac a fost modificat de la 1.3 la 16 grade, iar cel al partii spate de la 11.9 la 13.9 grade.
Motorizarile sunt doar patru la numar, incluzand un 2.0 TDI in doua variante: 140, respectiv 170 CP, iar pentru consumatorii de benzina, 1.8 TSI de 160 CP sau 2.0 TSI de 210 CP.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de ovyy 21 February 2012 12:17
O masina ca imi place!
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!