No SSO cookie

VW Golf GTD: informatii complete

voteaza
(0/ 0)
VW Golf GTD: informatii complete
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volkswagen lanseaza versiunea Golf GTD, in Germania

 
 
Volkswagen a lansat saptamana aceasta in Germania noul Golf GTD, prezentat fiind ca un GTI al vehiculelor diesel. Asta pentru ca la constructia GTD este la baza cea a GTI-ului, insa cu o diferenta fundamentala: motorul.

Masina este echipata cu un motor de 2.0 litri, turbo diesel cu injectie directa, capabil sa dezvolte 170 CP la 4200 rpm.
Daca aceste performante nu sunt chiar exact cele ale GTI-ului, nici macar pe aproape, deoarece acesta dezvolta 211 CP, GTD-ul exceleaza acolo unde majoritatea motoarelor diesel o fac, adica la cuplul-motor. Acesta atinge parametrii maximi intre 1700 si 2500 rpm intr-un echivalent de 350 Nm.

Performantele noului Golf GTD il recomanda sa se alinieze printre cele mai puternice masini din bransa: 0-100 km/h in 8,1 secunde si o viteza maxima de 220 km/h.
Echipat standard cu 6 viteze la o transmisie manuala, GTD reuseste sa parcurga 100 km cu numai 5,3 litri de motorina si emisii de CO2 de numai 139 gr/km.
Daca se alege varianta unei transmisii rapide DSG, consumul urca la 5,6 l/100 km iar emisiile de CO2 la 147 gr/km.
Teoretic, GTD are o autonomie de peste 1000 km cu un singur plin de rezervor (55 litri).

Veleitatile sportive ale masinii sunt clare si din punct de vedere visual, al esteticii exterioare. Inspirat de la GTI, GTD are deja faimoasele linii orizontale cromate pe grila frontala, lampi de ceata standard si tevile de esapament pereche, de asemenea cromate. Garda la sol a fost coborata cu 15 mm, fapt la care au concurat si rotile de 17"x225.

Interiorul este de asemenea similar cu cel al GTI-ului, scaune sport din acelasi material ca al benzinarului, cu singura diferenta ca dungile rosii ale acestuia au fost inlocuite cu unele gri-diamant. Volanul are 3 spite si este complet imbracat in piele. Alte echipamente sunt sistemul audio RCD 210, clima automata, ESP si sistemul de parcare VW ParkPilot.

Pretul incepe de la 27.475 Euro pentru versiunea echipata cu transmisie manuala cu sase trepte, si 29.350 Euro pentru versiunea DSG. Doritorii versiunii cu 5 usi vor scoate un plus de 765 Euro fata de cei care aleg versiunea cu 3 usi.

Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.0736 :: 17.8MB