Volkswagen a tras draperiile de pe noul Beetle Convertible, inaintea debutului oficial care este programat anul acesta la Los Angeles Auto Show. Versiunea Cabrio pastreaza aceeasi linie plata a plafonului, ca si Beetle Coupe, in momentul in care acesta nu este retractat. La o atingere de buton, plafonul textil se va retracta si veti avea vizibilitate spate.
Cei de la Volkswagen pretind ca plafonul poate acoperi masina intr-un ciclu complet pe sensul de montare in numai 10 secunde. In plus, inginerii au montat un sistem automat de protectie in caz de rasturnare, pus in functiune de doua computere, capabil sa se activeze in numai 4 milisecunde, facand barele comprimate sa "rasara" din spatele fiecarui scaun fata.
Cumparatorii pot alege dintr-o oferta de trei motorizari, care include unitatea de 2,5 litri, in cinci cilindri, care ofera 170 CP si 240 Nm cuplu motor, cuplata la o transmisie automata cu sase trepte. Urmeaza motorizarea de 2,0 litri, turbo, cu patru cilindri, de 200 CP si 280 Nm, care poate fi comandata fie cu o transmisie manuala cu sase rapoarte, fie cu una automata, tot cu sase viteze, DSG. In final, iubitorii motoarelor diesel au parte de familiarul 2,0 litri TDI, in patru cilindri, care vine cu cei 140 CP si 319 Nm cuplu motor. TDI-ul poate fi cuplat, la fel ca motorizarea anterioara, la o transmisie manuala, sau automata DSG, ambele cu sase trepte .
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!