Realizat pentru a celebra cei 35 de ani de la debutul VW Golf GTI, in 1976, GTI Edition 35 işi va face debutul la Worthersee Tour, care are loc între 1 şi 4 iunie 2011, iîn Austria.
Motivat de o motorizare de 2.0 litri turbo, care furnizează 235 CP şi 300 Nm, adică cu 25 CP şi cu 20 Nm mai mult decât GTI standard, Edition 35 se poate numi „hot-hatch”.
Volkswagen declară că motorul nu este o versiune superioară a celei care echipează GTI standard, ci avem de-a face cu o versiune modificată a modelului Golf R cu tracţiune integrala, adaptată însă numai pentru tracţiune faţă.
În afara plusului de putere, Golf GTI Edition 35 are şi un excelent raport greutate-putere de 6 kg/CP, ceea ce îi permite o acceleraţie 0-100 km/h în 6,6 secunde şi o viteză maximă de 247 km/h. Per ansamblu, este mai rapid cu 0,3 secunde, respectiv 7 km/h decât versiunea standard.
Ca şi versiunea de bază, GTI Edition 35 dispune de diferenţialul autobocant electronic XDS şi poate fi echipat atât cu transmisie manuală, cât şi opţional cu DSG cu şase rapoarte. Consumul mediu este de 8,1 l/100 km pentru modelul cu transmisie manuală, respectiv 8 l/100 km pentru DSG.
Preţul de pornire pentru VW Golf GTI Edition 35 este de 30.425 Euro, în Germania. Şi pentru a marca debutul acestuia, VW a realizat un spot comercial intitulat „Are you GTI enough?”, care scoate în evidenţă trăirile intense care pot fi experimentate la volanul Edition 35.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!