Desi masina a fost construita in mai multe exemplare, se mai stie doar de existenta celui oferit la vanzare pe eBay, un cabriolet din 1913, cu un motor in patru cilindri ce ofera 12 CP. Exemplarul este in perfecta stare, atat din punct de vedere estetic, cat si din punct de vedere mecanic si functional.
Expus regulat la saloanele auto dedicate automobilelor de epoca, Rover-ul din imagini a castigat de-a lungul existentei sale numeroase premii - Concours D’Elegance 1934 si 1935, de exemplu -, fiind din start favorit pentru clasa “conservation” la orice eveniment de gen la care participa.
La “pachet” sunt oferite documentele originale ale masinii, Catalogul Rover din anul in care a fost fabricata, precum si cateva kilograme de acte si corespondenta lungului sir de proprietari ai masinii.
Cristian Iovitu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!