Această bornă de performanță este încă un indicator al transformării și creșterii continue a Volvo Cars. De asemenea, subliniază atractivitatea durabilă a elegantului și adaptabilului XC60, care a fost cel mai bine vândut model Volvo din 2009.
Poziția de leader a lui XC60 este obținută în timp ce segmentul SUV a devenit pentru prima oară cel mai popular segment auto din Europa în 2015, conform JATO. Datorită lui XC60, Volvo a concurat direct și a învins competitorii săi germani în acest segment, care este unul dintre cele mai concurențiale din piață. Europa este cea mai importantă regiune de vânzări pentru Volvo Cars, reprezentând mai mult de jumătate din vânzările totale ale companiei la nivel global.
XC60 a fost lansat în 2008 și a înregistrat cifre de vânzări care s-au îmbunătățit constant în fiecare an de atunci. Aflat în al nouălea an de producție, XC60 rămâne la cote de popularitate înalte în rândul clienților de automobile, fiind produs în peste 750.000 de unități de când a debutat.
În 2012 modelul a depășit plafonul de 100.000 pentru prima oară, iar în 2015 aproape 160.000 de exemplare XC60 au fost comercializate la nivel global. Cele mai importante piețe pentru XC60 în 2015 au fost China, Statele Unite ale Americii și Suedia. În Europa, XC60 a dovedit că se bucură de o popularitate ridicată în piețe cheie precum Germania, Marea Britanie și Franța.
Vânzările anuale ale lui XC60, începând din 2008:
2008 |
6 954 |
2009 |
61 667 |
2010 |
80 723 |
2011 |
97 183 |
2012 |
106 203 |
2013 |
114 010 |
2014 |
136 993 |
2015 |
159 617 |
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!