No SSO cookie

Volvo nu va fi un brand premium!

voteaza
(0/ 0)
Volvo nu va fi un brand premium!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul CEO Volvo, Stefan Jacoby atrage din nou atentia asupra faptului ca Volvo ar trebui sa renunte la ideea de a deveni un brand premium. Jacoby a declarat ca Volvo nu ar trebui sa rivalizeze cu BMW, Mercedes si Audi.

 
 
Geely si Volvo par a avea neintelegeri grave legate de viitorul companiei. Detinatorul companiei, Geely, doreste sa duca compania intr-o directie premium, in timp ce executivul Volvo doreste sa nu se aventureze inca in acest segment. Jacoby a declarat ca este nevoie de o noua strategie de viitor, iar intrarea pe segmentul premium nu ar fi benefica pentru producatorul suedez.

Li Shufu, presedintele companiei Geely insista ca Volvo sa devina un brand premium care sa creeze limuzine de lux pentru piata chineza si apoi sa se extinda si in Europa si SUA. Stefan Jacoby a subliniat faptul ca Volvo ar trebui sa se concentreze pe simplitatea si eleganta scandinava, nu sa copieze rivalii.

Jacoby doreste ca pana in 2020 sa vanda aproximativ 800.000 de unitati pe an. Volvo comercializeaza momentan 380.000 de unitati pe an. Noul CEO este de parere ca Volvo trebuie sa-si intareasca pozitia pe piata americana, unde Volvo a scazut drastic in vanzari.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
3.6889 :: 17.86MB