No SSO cookie

Volvo nu va crea un rival pentru BMW Seria 7

voteaza
(0/ 0)
Volvo nu va crea un rival pentru BMW Seria 7
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul CEO Volvo a declarat ca deocamdata este prea repede pentru a se gandi sa realizeze un rival pentru modelele BMW Seria 7 si Mercedes S Klasse. Volvo doreste momentan sa-si consolideze o pozitie de lider pe celelalte segmente.

 
 
Declaratia CEO-ului Stefan Jacoby vine ca si un raspuns pentru Li Shufu, seful Geely. Compania chineza a finalizat achizitia Volvo in august. Li Shufu a declarat ca doreste ca Volvo sa devina un brand premium, o companie care sa realizeze modele capabile sa rivalizeze cu deja emblematicele BMW Seria 7 si Mercedes S Klasse.

Jacoby a completat spunand ca un astfel de model ar insemna sa faca un pas prea in fata. Un rival pentru lumuzinele de lux germane ar putea fi posibil abia dupa atingerea unui target de vanzari de 800.000 de unitati.

Shufu considera ca Volvo detine tehnologia si calitatea necesara pentru a se impune in segmentul premium. Compania suedeza ar avea nevoie de un astfel de model pentru a intra pe piata chineza. Acestia fiind cunoscuti pentru standardele ridicate in ceea ce priveste masinile de lux. Volvo lucreaza momentan la schimbarea imaginii in Europa, acestia au lansat modelul S60 R-Design si lucreaza la un rival pentru Golf.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1937 :: 18.68MB