No SSO cookie

Volvo nu va crea un rival pentru BMW Seria 7

voteaza
(0/ 0)
Volvo nu va crea un rival pentru BMW Seria 7
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul CEO Volvo a declarat ca deocamdata este prea repede pentru a se gandi sa realizeze un rival pentru modelele BMW Seria 7 si Mercedes S Klasse. Volvo doreste momentan sa-si consolideze o pozitie de lider pe celelalte segmente.

 
 
Declaratia CEO-ului Stefan Jacoby vine ca si un raspuns pentru Li Shufu, seful Geely. Compania chineza a finalizat achizitia Volvo in august. Li Shufu a declarat ca doreste ca Volvo sa devina un brand premium, o companie care sa realizeze modele capabile sa rivalizeze cu deja emblematicele BMW Seria 7 si Mercedes S Klasse.

Jacoby a completat spunand ca un astfel de model ar insemna sa faca un pas prea in fata. Un rival pentru lumuzinele de lux germane ar putea fi posibil abia dupa atingerea unui target de vanzari de 800.000 de unitati.

Shufu considera ca Volvo detine tehnologia si calitatea necesara pentru a se impune in segmentul premium. Compania suedeza ar avea nevoie de un astfel de model pentru a intra pe piata chineza. Acestia fiind cunoscuti pentru standardele ridicate in ceea ce priveste masinile de lux. Volvo lucreaza momentan la schimbarea imaginii in Europa, acestia au lansat modelul S60 R-Design si lucreaza la un rival pentru Golf.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
2.7767 :: 22.19MB