No SSO cookie

Volvo C30 DRIVe Electric – gata de livrare !

voteaza
(0/ 0)
Volvo C30 DRIVe Electric – gata de livrare !
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volvo C30 DRIVe Electric nu emite noxe si dispune de o autonomie de pana la 150 de kilometri cu ajutorul unei singure baterii.

 
 
Arata ca orice alt model Volvo C30 si inglobeaza aceleasi optiuni Volvo de siguranta, confort si spatiu. Diferenta este ca este pus in miscare doar prin alimentarea cu energie electrica, nu emite noxe si dispune de o autonomie de pana la 150 de kilometri cu ajutorul unei singure baterii.

 
Proiectul Volvo C30 DRIVe Electric cuprinde in acest  moment in jur de 250 de autoturisme. Primele zece modele C30 DRIVe Electric sunt destinate companiei de energie Göteborg Energi cu livrare incepand cu toamna lui 2010. Conform reprezentantilor companiei Volvo Cars daca cererea va continua sa creasca proiectul va fi implementat si in productia de serie.


Motorul electric este gazduit sub capota masinii asemenea motorului unei masini conventionale. O baterie Lithium-Ion alimenteaza si transmite putere autoturismului. Bateria se poate incarca prin intermediul unei prize normale de alimentare. O incarcare completa dureaza in jur de 8 ore.
 

Volvo C30 DRIVe Electric este capabil de o viteza maxima de 130 km/h si acceleratie de la 0-100km/h in 10.5s.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3114 :: 22.19MB