No SSO cookie

Volvo - Seria verde

voteaza
(0/ 0)
Volvo - Seria verde
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volvo se lauda cu masini ce, chiar daca nu sunt hibride, se avanta tot mai mult in zona verde.

 
 
La salonul auto de la Paris din Octombrie, Volvo va prezenta variantele diesel economice ale C30, S40 si V50 ce se anunta a avea consumuri de combustibil incredibile de doar 4.4l/100km in cazul C30 si 4.5l/km in ceea ce priveste S40 si V50. Nici emisiile poluante nu au fost neglijate astfel incat masinile marcheaza cifre de 115g/km si 118g/km ceea ce le pozitioneaza in topul clasamentelor in clasa lor. Emisiile scazute se datoreaza sistemelor speciale cu care au fost echipate si care sunt marcate prin emblema DRIVe, emblema ce reprezinta standardele inalte in ceea ce priveste mediul inconjurator. Modelele DRIVe sunt bazate pe conceptul Volvo C30 Efficiency prezentat la salonul auto de la Frankfurt din Octombrie 2007. Volvo se asteapta sa vanda peste 20.000 de masini DRIVe in anul ce vine, in Europa. Tarile de la care se asteapta cea mai extinsa piata de desfacere sunt Franta, Suedia si Spania. In ceea ce priveste pretul, acesta este destul de scazut, pachetul DRIVe situandu-se in zona 150-450euro in functie de model. Noi nu putem decat sa le uram succes celor de la Volvo si sa salutam initiativa lor, initiativa ce ar trebui sa fie adoptata de cat mai multi producatori de masini.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4554 :: 22.19MB