Intr-un final, indelung asteptat, versiunea pentru productie a modelului Volkswagen Up! va fi prezentata, la Grand Palais, pe Champs-Elysees, in Paris, in data de 22 august 2011.
Ambele versiuni, atat cea in trei, cat si cea in cinci portiere, ale mult-asteptatei minimasini, vor fi in sfarsit disponibile publicului, potrivit site-ului VW Up Blogspot. Dupa premiera mondiala de la Paris, VW Up! se va indrepta catre Germania, pentru debutul la scena deschisa ce va avea loc la Salonul Auto de la Frankfurt, la mijlocul lunii septembrie.
Totusi, doritorii vor mai avea de asteptat, masina fiind disponibila in reprezentante abia catre sfarsitul anului 2011. Si aici vorbim despre versiunea in trei portiere, cu o motorizare fie de 1.0 litri benzina, sau 1.2 litri diesel, in timp ce versiunea cu cinci portiere este programata sa fie lansata abia catre sfarsitul anului 2012.
Undeva pe la inceputul anului 2013, o versiune MPV va intra si ea in productia de serie si implict in oferta VW Up!
Imediat dupa aceea, va urma varianta full-electrica Up!
Se asteapta ca versiunile de baza Up! sa fie disponibile la pretul de pornire de 10.000 Euro si sa faca cu succes fata concurentei Fiat 500 si Toyota iQ. Pentru inceput, Up! va fi disponibil numai in Europa.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!