No SSO cookie

Volkswagen Scirocco - R20T Da, R32 Nu!

voteaza
(0/ 0)
Volkswagen Scirocco - R20T Da, R32 Nu!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Firma Volkswagen a decis sa renunte la o varianta a modelului Scirocco!

 
 
Dupa primirea extrem de calduroasa de care modelul Scirocco s-a bucurat in urma dezvelirii sale, era si normal ca firma Volkswagen sa introduca o varianta mai performanta si mai sprintena a vehiculului. Dupa indelungi discutii, conducerea Volkswagen a ramas cu doi potentiali candidati: varianta R20T dotata cu un motor de 2 litri si 265 CP si versiunea R32-ul, echipata cu o unitate V6. Cu toate ca aveau de luat o grea decizie, iata ca sosirea si agravarea crizei economice le-a oferit raspunsul. Asadar, varianta R20T a fost aleasa, in defavoarea modelului R32, candidatul mai puternic dintre cele doua vehicule, din pricina cifrei de emisii si consumului prea mari pentru a fi viabil economic in aceasta perioada tulbure si nesigura. In schimb, varianta R20T, va fi disponibila publicului incepand cu primele luni ale anului viitor. In ceea ce priveste performantele, acesta va fi in stare sa atinga 100 de km/h in mai putin de sase secunde si o viteza maxima de peste 250 de km/h. In final, chiar daca a fost scos din calcul momentan, dupa ce "furtuna" economica se va disipa, am putea asista la o revenire a modelului R32.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3283 :: 17.87MB