No SSO cookie

Volkswagen reinvie numele Lupo

voteaza
(0/ 0)
Volkswagen reinvie numele Lupo
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volkswagen va readuce la viata numele Lupo. Acesta va fi bazat pe conceptul Up! prezentat de Volkswagen in ultimii ani.

 
 
Noul Lupo va fi produs atat de Volkswagen, cat si de Audi, Seat si Skoda. Noul model face parte din planul germanilor de a deveni cel mai mare producator de autoturisme pana in 2018. Acesta va fi produs in Slovacia si va inlocui actualul model Fox, model care a avut vanzari foarte slabe. Noul Lupo va fi disponibil incepand cu 2012 si va face parte din noua clasa New Small Family (NSF).

Volkswagen dorea initial ca noul model sa aiba motorul amplasat in spate. Din cauza nevoii de a reduce costurile, Volkswagen a decis sa foloseasca clasica tractiune frontala si sa amplaseze motorul frontal. Noul Lupo va avea o lungime de 3445 mm, latimea de 1628 mm si inaltimea de 1495 mm. Va fi cu 525 mm mai scurt, cu 54 mm mai ingust si cu 33 mm mai inalt decat modelul Polo cu trei usi.

Noul Lupo
va fi mai scump decat modele precum Dacia Logan si Dacia Sandero, dar mai ieftin decat modelul Polo. O sursa din interiorul  companiei a declarat ca pretul pentru Romania va fi intre 8000-9000 de euro, iar pretul de productie va fi de aproximativ 4000 de euro. Modelul Lupo va fi in aceasi clasa cu modelele Citroen C1, Toyota Aygo si Peugeot 107.

Modelul Lupo
va fi disponibil initial cu un propulsor de 1.0 litri cu trei cilindri capabil sa dezvolte 65 CP si un diesel de 1.2 litri capabil sa dezvolte 75 CP. Modelul cu cinci usi va fi lansat in 2012 si va fi dotat cu un nou propulsor supraalimentat de 1.0 litri cu patru cilindri, propulsor capabil sa dezvolte 85 CP.  Volkswagen s-ar putea sa lanseze si o versiune hibrida in colaborare cu Audi.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1755 :: 22.17MB