No SSO cookie

Volkswagen promoveaza proiectul de viitor "Strategie 2018"

voteaza
(0/ 0)
Volkswagen promoveaza proiectul de viitor
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cu 18 plus, in top din punct de vedere economic si ecologic

 
 
Bucuresti, 24 noiembrie 2008 – Orientarea concernului Volkswagen, ca producator de automobile cu pozitie de lider la nivel mondial in domeniul economic si ecologic, reprezinta in continuare aspectul central al strategiei concernului 2018. Din acest motiv, consiliul de administratie al concernului intensifica eforturile in sensul implementarii cu succes a proiectului ambitios si in perioade dificile din punct de vedere economic.

Obiectivele formulate prin „Strategie 2018" se mentin si in conditiile cadru economice actuale mai putin favorabile, fiind subliniate din nou de consiliul de administratie. in aceasta perioada se impune continuarea energica a directiei adoptate. Prin gama de autoturisme orientata in functie de cerintele ecologice si gratie pozitiei puternice pe pietele mondiale, Volkswagen intentioneaza sa valorifice forta concernului cu cele noua marci, cu extinderea consecventa a avantajelor in raport cu concurenta.

Pentru a atinge obiectivele formulate si in conditiile intensificarii concurentei pe piata in ultima perioada, prin 18 plus, Volkswagen impune noi directii pentru toate cele noua marci ale concernului. 18 plus reprezinta astfel, pentru toate marcile concernului, baza perfectionarii strategiei proprii. Marca principala Volkswagen isi continua programul cu denumirea Mach 18 plus.

Din punct de vedere al modelelor, propulsoarelor si al constructiei usoare, Volkswagen intentioneaza sa atinga noi standarde ecologice. in acest context, firma estimeaza pentru anii urmatori cheltuieli pentru dezvoltare si investitii in scopul realizarii de noi modele si tehnologii cu o cota anuala de peste opt miliarde de euro. Unul dintre domeniile principale este reprezentat de sistemele alternative de propulsie, precum si de dezvoltarea propulsoarelor cu aplicarea constanta a downsizing, ceea ce inseamna formularea de noi standarde in domeniul eficientei, precum si al ecologiei.

In prezent, concernul Volkswagen ofera doua duzini de modele cu emisii mai reduse de 120 g/km CO2; in ansamblu, nu mai putin de 106 modele respecta deja cerintele impuse de standardul Euro 5 sau Euro 6. Prin lansarea de modele suplimentare, in anii 2009 si 2010 va creste semnificativ numarul de autovehicule cu emisii mai reduse de 100 g/km CO2.

In acelasi timp, prin optimizarea proceselor pe parcursul intregului ciclu de creare a valorilor, precum si prin cresterea productivitatii, firma tine cont de conditiile cadru economice actuale, precum si de incertitudinile existente cu privire la evolutia viitoare.

Avand in vedere situatia tensionata pe pietele internationale de desfacere, precum si consecintele crizei financiare, Volkswagen examineaza la nivelul intregului concern masurile in domeniul investitiilor si cheltuielilor. in acest context, capacitatea concurentiala a punctelor de lucru are o importanta la fel de mare ca si concentrarea in scopul productiei de automobile cu consum redus de carburant. " in prezent este important sa conturam directia pe care o vom urma in viitor si, prin 18 plus, sa garantam succesul pe termen lung al concernului Volkswagen." subliniaza Consiliul de Administratie al concernului Volkswagen.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2161 :: 17.87MB