Evenimentul de la Wörthersee din Austria s-a transformat într-unul de referinţă pentru germani, unde Grupul Volkswagen a prezentat concept după concept. Dupa Skoda Fabia RS Convertible Concept, a urmat prezentarea studiului Golf R Cabriolet.
Folosind platforma recent lansatului Golf Cabriolet, designerii şi inginerii de la Volkswagen R GmBH au construit o versiune decapotabilă a musculosului Golf R hatchback.
Ca şi fratele cu plafon solid, modelul prevăzut cu soft-top are o motorizare de 2.0 litri turbo, în patru cilindri, care furnizează 270 CP si 350 Nm, încă de la 2500 rpm. Oficialii VW nu au dezvăluit însă dacă versiunea cabrio foloseşte acelaşi sistem de tracţiune integrală sau puterea este transmisă doar punţii faţă.
Ce are diferit cabrioletul? Un şasiu sport, coborât cu 25 mm, echipat cu un sistem de frânare de 17 inci cu discuri de frană ventilate, pentru toate roţile, strunite de etrieri de înaltă performanţă, vopsiţi în albastru, jante din aliaj “Talladega”, de 19 inci, prevîzute cu anvelope sport de 235 mm lăţime.
Maşina are acelaşi kit aerodinamic, preluat de la Golf R, însă cu spoilerul faţă schimbat, împreună cu pragurile laterale şi deflectorul spate care găzduieşte două ţevi de evacuare amplasate central. La interior, scaunele sport au culoarea albastru închis, cu inflexiuni de carbon, realizate din piele, combinata cu piele Nappa in culoarea “Pure Grey”, la care se adaugă finisaje din carbon şi aluminiu la feţele portierelor.
La această oră, Golf R Cabriolet rămâne la stadiul de studiu auto, însă n-ar mira penimeni dacă firma germană se va decide să-l treacă într-un viitor apropiat în producţia de serie.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!