No SSO cookie

Volkswagen Golf R tunat de Mcchip-dkr

voteaza
(0/ 0)
Volkswagen Golf R tunat de Mcchip-dkr
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volkswagen Golf R este cel mai puternic model Golf realizat de germani. Acesta este unul dintre modelele care formeaza noua divizie sportiva R.

 
 
Noul Volkswagen R este inlocuitorul generatiei R32, acum fiind cel mai puternic Golf. Noul Golf R a primit un bodykit sportiv, jante de 18 si 19 inch, lumina de zi tip LED, blocuri optice bi-xenon si un interior sportiv.

Golf R este dotat din standard cu un propulsor de 2.0 litri TSI, care produce o putere de 270 CP si cuplu de 350 Nm. Viteza de accelerare de la 0-100 km/h este de 5.5 secunde, iar viteza maxima este de 250 km/h. Consumul combinat este de 8,5 litri/100 km.

Cei de la Mcchip-dkr au considerat ca propulsorul poate dezvolta o putere mai mare. Astfel ca datorita unor recalibrari a ECU-ului, germanii au reusit sa creasca puterea la 315 CP, iar cuplul la 440 Nm. Pretul acestei imbunatiri este de 899 de euro.

Cei care doresc sa imbunatateasca manevrabilitatea, pot opta pentru un sistem de suspensii realizat de H&R, acesta costa 350 de euro. Mcchip-dkr ofera si un set de jante OZ Ultraleggera de 19 inch. Jantele folosesc pneuri Michelin Pilot Sport Cup 235/35-19. Pretul jantelor si a anvelopelor de performanta este de 3.190 de euro.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

Tunerul german exista acum si pe piata din Romania, www.mcchip-dkr.ro

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5749 :: 22.2MB