No SSO cookie

Volkswagen creste pe timp de criza

voteaza
(0/ 0)
Volkswagen creste pe timp de criza
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Grupul Volkswagen si-a imbunatatit in prima jumatate a anului 2009 cota detinuta pe piata mondiala auto.

 
 

Grupul Volkswagen si-a imbunatatit in prima jumatate a anului 2009 cota detinuta pe piata mondiala auto. In conditii economice dificile, cel mai mare producator de automobile din Europa si-a majorat cota detinuta pe piata mondiala a autoturismelor in perioada ianuarie - iunie la 12 procente (primul semestru 1 din 2008: 9,9) procente.

 

 In acest interval au fost livrate clientilor 3.100.300 autovehicule. Volumul total al pietei autoturismelor a inregistrat insa o scadere de 17,7 procente. in luna iunie, concernul a inregistrat chiar un plus la capitolul livrarilor cu 6,5 procente, cu 609.800 unitati. 'Evolutia comparativa pozitiva a cifrelor noastre de vanzari dovedeste alegerea corecta facuta de concernul Volkswagen. Rezultatele obtinute corespund deplin planificarilor. Cu toate acestea, in cea de-a doua jumatate a anului sunt necesare eforturi intense pentru a ne mentine pe aceasta traiectorie ascendenta. Se mentin incertitudinile economice cu privire la evolutia situatiei din acest an', a declarat ieri la Wolfsburg directorul de vanzari al concernului, Detlef Wittig.


Marca Volkswagen a inregistrat, la capitolul cotei de piata, in prima jumatate a anului, o crestere cu 1,7 puncte procentuale la 8 procente. La capitolul livrarilor, la finalul lunii iunie s-a obtinut un plus de 2,2 procente, la 1.949.000 unitati. Importanta decisiva in acest sens a revenit evolutiei pozitive remarcabile in Germania, Brazilia si, in special in China. Tiguan, Scirocco, Passat CC si Golf au inregistrat rezultate imbucuratoare in domeniul vanzarilor. Ca urmare a reactiilor inregistrate si a comenzilor primite pana in prezent, si pentru noul Polo, lansat recent pe piata, sunt preconizate impulsuri pozitive in urmatoarele luni. si marcile Audi, Skoda si Seat s-au dezvoltat mai bine decat piata de ansamblu.


Concernul Volkswagen a obtinut un rezultat mai bun in domeniul vanzarilor, cu 723.800 autovehicule. In China, volumul livrarilor a crescut la 652.200 unitati. Pe piata germana, marcile concernului au comercializat in prima jumatate a anului 631.900 autovehicule. La mare cautare s-au aflat modelele Volkswagen Fox, Polo, Golf, Tiguan, Scirocco si Passat CC, Audi A3 si Q5, Seat Ibiza, Skoda Roomster, Fabia si Superb, precum si Volkswagen Caddy. Marca principala Volkswagen a vandut pe piata germana 339.000 de autoturisme.

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2335 :: 17.87MB