No SSO cookie

Volkswagen ataca segmentul low-cost al pietei chineze

voteaza
(0/ 0)
Volkswagen ataca segmentul low-cost al pietei chineze
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volkswagen ia in calcul posibilitatea introducerii unui nou brand low-cost, exclusiv pentru piata din China.

 
 
La editia din anul acesta a Shanghai Auto Show, Volkswagen Group si-a extisn oferta prin introducerea oficiala pe piata vjineza a branduluI Seat. Insa VW Group nu doreste sa se opreasca aici si ia in considerare posibilitatea crearii unui brand low-cost special pentru a-si gasi drumul catre cel mai popular segment de piata din China, segmentul entry-level.


"La aceasta ora suntem in plin proces de evaluare a posibilitatilor, impreuna cu partenerul nostru, First Auto Works, in vederea stabilirii oportunitatii adaugarii unui nou brand la portofoliul nostru, pentru a patrunde in segmentul low-cost de pe piata din China." a declarat Soh Weiming, vicepresedinte executiv, responsabil de vanzari si marketing pentru VW Group in China.


Volkswagen nu ar fi primul producator auto strain care ar veni cu aceasta idee. Mai multi jucatori de talie mondiala au format branduri low-cost, cu destinatia precisa fiind segmentul entry-level din China, printre care, General Motors imrpeuna cu Bajoun si Honda alaturi de Li Nian.


"Momentan nu tintim o bucata din cele 20 de procente pe care le detine piata low-cost din totalul pietei auto chineze, insa inainte de a lua o decizie, trebuie sa stim cum va evolua aceasta piata," a adaugat Soh Weiming.


In anul 2010, VW Group a comercializat aproape 2 milioane de unitati in China, inregistrand o crestere de 37,4% fata de anul precedent. Compania a dezvaluit recent planurile sale de a investi 10,6 miliarde Euro in China, cu scopul de a mari vanzarile viitoare.

 
Cristian Szilvassy

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1937 :: 17.86MB