No SSO cookie

Volkswagen ataca segmentul low-cost al pietei chineze

voteaza
(0/ 0)
Volkswagen ataca segmentul low-cost al pietei chineze
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volkswagen ia in calcul posibilitatea introducerii unui nou brand low-cost, exclusiv pentru piata din China.

 
 
La editia din anul acesta a Shanghai Auto Show, Volkswagen Group si-a extisn oferta prin introducerea oficiala pe piata vjineza a branduluI Seat. Insa VW Group nu doreste sa se opreasca aici si ia in considerare posibilitatea crearii unui brand low-cost special pentru a-si gasi drumul catre cel mai popular segment de piata din China, segmentul entry-level.


"La aceasta ora suntem in plin proces de evaluare a posibilitatilor, impreuna cu partenerul nostru, First Auto Works, in vederea stabilirii oportunitatii adaugarii unui nou brand la portofoliul nostru, pentru a patrunde in segmentul low-cost de pe piata din China." a declarat Soh Weiming, vicepresedinte executiv, responsabil de vanzari si marketing pentru VW Group in China.


Volkswagen nu ar fi primul producator auto strain care ar veni cu aceasta idee. Mai multi jucatori de talie mondiala au format branduri low-cost, cu destinatia precisa fiind segmentul entry-level din China, printre care, General Motors imrpeuna cu Bajoun si Honda alaturi de Li Nian.


"Momentan nu tintim o bucata din cele 20 de procente pe care le detine piata low-cost din totalul pietei auto chineze, insa inainte de a lua o decizie, trebuie sa stim cum va evolua aceasta piata," a adaugat Soh Weiming.


In anul 2010, VW Group a comercializat aproape 2 milioane de unitati in China, inregistrand o crestere de 37,4% fata de anul precedent. Compania a dezvaluit recent planurile sale de a investi 10,6 miliarde Euro in China, cu scopul de a mari vanzarile viitoare.

 
Cristian Szilvassy

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Atletic și sportiv, design-ul plin de viață și rafinat al modelului C Coupe face o impresie foarte bună pe șosea și întruchipează luxul modern

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2243 :: 18.68MB