No SSO cookie

Volkswagen a prezentat noul Amarok Bluemotion!

voteaza
(0/ 0)
Volkswagen a prezentat noul Amarok Bluemotion!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volkswagen a prezentat saptamana aceasta la IAA Commercial Vehicles Fair din Hanovra noul Amarok Bluemotion. Acesta este o previzualizare a modelului de serie care urmeaza sa fie lansat in curand.

 
 
Numele Amarok provine din limba inuitilor care traiesc in nordul Canadei si Groenlanda si inseamna lup. Pentru inuiti, un grup etnic al eschimosilor, lupul este considerat regele salbaticiei si impresioneaza prin forta, robustete, rezistenta si dominare.

Volkswagen intentioneaza sa patrunda pe piata mondiala a modelelor pickup, piata dominata pana in prezent preponderent de producatorii japonezi. Purtatorul de cuvant al marcii Volkswagen Autovehicule Comerciale a declarat: "Aceasta denumire se potriveste perfect cu caracteristicile modelului nostru pickup care va impune noi standarde in clasa din care face parte. Am ales cu mare atentie acest nume care va fi utilizat la nivel mondial. ."

Modelul prezentat la Hanovra este cel cu doua usi si este dotat cu un propulsor 2.0 TDI de 122 CP. Pentru a reduce consumul si emisiile de CO2, Volkswagen a dotat acest model cu sistemul Bluemotion. Datorita folosirii acestui sistem, consumul a fost redus cu 0,5 litri/100 km, astfel ca noul consum este de 6.9 litri/100 km.

Modelul cu doua usi are un spatiu de depozitare cu o lungime de 2.2 metri. Volkswagen va produce noile modele Amarok la fabrica din Buenos Aires.

Andrei Monenciu



 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2205 :: 18.68MB