No SSO cookie

Volkswagen 1.4 TSI este Motorul Anului 2009

voteaza
(0/ 0)
Volkswagen 1.4 TSI este Motorul Anului 2009
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

International Engine of the Year a fost adjudecat de propulsorul 1.4 litri TSI de la VW.

 
 

Volkswagen a reusit sa rupa suprematia BMW si sa castige prestigiosul premiu pentru cel mai bun motor al anului 2009. Premiul cel mare la International Engine of the Year a fost adjudecat de propulsorul 1.4 TSI Twincharger de la VW.

 

Motorul Volkswagen este utilizat pe modelele Golf, Eos, Scirocco dar si pe Seat Ibiza Cupra. Dean Slavnich, presedintele International Engine of the Year Award, a declarat despre motorul castigator: 'Este o capodopera a motoarelor mici, un exemplu ideal pentru cat de multe poate face ingineria moderna dintr-un motor mic. Acest propulsor va deveni un exemplu pentru moatoarele mici, puternice si super eficiente, in anii care vor urma'.

 

Mercedes AMG a castigat distinctia pentru cel mai performant motor al anului, cu unitatea V8 de 6.2 litri, iar BMW a luat titlurile la categoriile 2.5 litri - 3.0 litri si 3.0 litri - 4.0 litri, prin propulsoarele diesel de 3.0 litri si V8 de 4.0 litri existent pe M3.

 

Cea de-a 11-a editie a International Engine of the Year Award s-a tinut la Stuttgart, juriul competitiei fiind format din 65 de jurnalisti din intreaga lume.

 

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2260 :: 22.19MB