Volkswagen a ajuns la cea de-a 6-a generatie a modelului Golf. Considerat unul dintre cele mai populare modele din istoria automobilismului, Golf a impresionat de la inceputul existentei sale, din anii '70 cand a aparut Golf 1.
Desi pare de necrezut, exista zone de pe glob unde timpul parca a stat in loc. Un astfel de loc este fabrica VW din Uitenhage, Africa de Sud, unde Volkswagen a produs din 1978 si pana astazi celebrul Golf Mk1. Dupa 517.384 exemplare ale modelului Golf Mk1, VW a decis sa incheie productia legendarului model.
Masina desenata de Giorgetto Giugiaro a mai fost produsa in 1.000 de exemplare la singura facilitate de productie din lume unde s-a asamblat pana in zilele noastre Golf Mk1.
Ultimele 1000 de exemplare fac obiectul unei editii speciale denumite Citi Mk1 si vor fi disponibile doar in doua culori, negru si albastru metalic. In plus, editia speciala mai prezinta jante de 15 inch, dungi pe caroserie in stil GT, blocuri optice duble, evacuare si grila cromata.
Interiorul prezinta cateva urme ale automobilului contemporan, habitaclul orginal fiind imbunatatit si personalizat intr-un mod special. Sub capota Volkswagen a pregatit un motor de 1.6 litri si 99 cai putere. Pretul pentru ultimul Golf Mk1 este de 10.300 de euro.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 22 November 2009 18:30
adevarata masina daca a rezistat pana acum mias dori si ieu dotarile iei pe golful meu 2
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!