No SSO cookie

Vokswagen a inchis productia lui Golf 1 in Africa de Sud

voteaza
(0/ 0)
Vokswagen a inchis productia lui Golf 1 in Africa de Sud
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volkswagen a produs din 1978 si pana astazi modelul Golf 1 in Africa de Sud.

 
 

Volkswagen a ajuns la cea de-a 6-a generatie a modelului Golf. Considerat unul dintre cele mai populare modele din istoria automobilismului, Golf a impresionat de la inceputul existentei sale, din anii '70 cand a aparut Golf 1.

Desi pare de necrezut, exista zone de pe glob unde timpul parca a stat in loc. Un astfel de loc este fabrica VW din Uitenhage, Africa de Sud, unde Volkswagen a produs din 1978 si pana astazi celebrul Golf Mk1. Dupa 517.384 exemplare ale modelului Golf Mk1, VW a decis sa incheie productia legendarului model.

Masina desenata de Giorgetto Giugiaro a mai fost produsa in 1.000 de exemplare la singura facilitate de productie din lume unde s-a asamblat pana in zilele noastre Golf Mk1.

Ultimele 1000 de exemplare fac obiectul unei editii speciale denumite Citi Mk1 si vor fi disponibile doar in doua culori, negru si albastru metalic. In plus, editia speciala mai prezinta jante de 15 inch, dungi pe caroserie in stil GT, blocuri optice duble, evacuare si grila cromata.

Interiorul prezinta cateva urme ale automobilului contemporan, habitaclul orginal fiind imbunatatit si personalizat intr-un mod special. Sub capota Volkswagen a pregatit un motor de 1.6 litri si 99 cai putere. Pretul pentru ultimul Golf Mk1 este de 10.300 de euro.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

adevarata masina daca a rezistat pana acum mias dori si ieu dotarile iei pe golful meu 2

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.7105 :: 22.2MB