No SSO cookie

Viitorul BMW X6M F86 2015

voteaza
(0/ 0)
Viitorul BMW X6M F86 2015
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Viitorul vârf de gamă, BMW X6M a fost surprins recent rulând camuflat în timp ce era testat pe Nürburgring şi pe stradă

 
 

Se pare că BMW lucrează în prezent la acest vârf de gamă al noii generaţii de X6, care va primi în curând şi un rival din partea Mercedes-Benz, mai exact noul ML63 AMG Coupe.

Viitorul model va avea schimbări de design exterior minore faţă de modelul de serie, care vor ieşi în evidenţă doar unor pasionaţi ai mărcii, ca şi până acum, de altfel.

Noul BMW X6 M va avea o grilă faţă uşor modificată, o bară nouă şi blocuri optice uşor modificate. Pentru partea din spate, designerii bavarezi au pregătit noi stopuri, alături de un eleron puţin modificat şi bineînţeles bara redesenată, acestea fiind singurele modificări ale puternicului SAV.

Cel mai important aspect se regăseşte, desigur, sub capota viitorului model M, unde motorul V8 TwinPower Turbo de 4,4 litri contribuie la sportivitatea pe care şi-o doreşte orice cumpărător.

Va beneficia, de asemenea de transmisia M-DCT

Unitatea va produce cel mai probabil 547 CP la 6.000 rpm şi un cuplu de 680 Nm. Viteza maximă va fi limitată electronic la 300 km/h.

Lansare urmează a avea loc în primăvara lui 2015.

Mai multe detalii despre următorul model sosit în gama M încă nu sunt disponibile.

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5770 :: 22.2MB