No SSO cookie

VeilSide prezinta modelul 4509 GTR

voteaza
(0/ 0)
VeilSide prezinta modelul 4509 GTR
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Tunerul japonez, VeilSide a prezentat in cadrul Salonului Auto de la Tokyo o versiune extrema a modelui Toyota Supra. Tunerul a modificat radical un model Supra din 1993 si i-a pus numele de 4509 GTR.

 
 
VeilSide este un tuner japonez care si-a inceput activitatea in 1990. Modelul 4509 GTR este bazat pe un Toyota Supra Turbo din 1993. Pachetul aerodinamic este o combinatie intre designul unui Bentley Continental GT si modelul Audi R8. Panourile sunt realizate dintr-o combinatie de fibra de carbon si fibra de sticla.

Pachetul aerodinamic este format dintr-o bara agresiva, o grila noua, praguri sportive, sistem de evacuare cu patru iesiri, eleron montat pe portbagaj si blocuri optice noi. Designul exterior este completat de un set de jante de 20 inch pentru rotile fata si 22 de inch pentru cele spate. La interior tunerul a optat pentro o combinatie de piele si Alcantara.

In ceea ce priveste performantele, VeilSide a modificat substantial propulsorul bi-turbo  cu sase cilindri, acesta dezvoltand acum o putere maxima de 680 CP si cuplu de 745 Nm. Pentru a face fata acestei cresteri a puterii, tunerul japonez a dotat noul model cu un ambreiaj sportiv, sistem de evacuare performant, un nou sistem de suspensie si de franare si anvelope de performanta.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Toate dotările și sistemele de care dispune sunt înglobate în crossover-ul de clasă medie fără compromisuri în ceea ce priveşte plăcerea de a conduce şi fiabilitatea specifice Mazda.

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
2.0848 :: 22.21MB