No SSO cookie

VeilSide prezinta modelul 4509 GTR

voteaza
(0/ 0)
VeilSide prezinta modelul 4509 GTR
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Tunerul japonez, VeilSide a prezentat in cadrul Salonului Auto de la Tokyo o versiune extrema a modelui Toyota Supra. Tunerul a modificat radical un model Supra din 1993 si i-a pus numele de 4509 GTR.

 
 
VeilSide este un tuner japonez care si-a inceput activitatea in 1990. Modelul 4509 GTR este bazat pe un Toyota Supra Turbo din 1993. Pachetul aerodinamic este o combinatie intre designul unui Bentley Continental GT si modelul Audi R8. Panourile sunt realizate dintr-o combinatie de fibra de carbon si fibra de sticla.

Pachetul aerodinamic este format dintr-o bara agresiva, o grila noua, praguri sportive, sistem de evacuare cu patru iesiri, eleron montat pe portbagaj si blocuri optice noi. Designul exterior este completat de un set de jante de 20 inch pentru rotile fata si 22 de inch pentru cele spate. La interior tunerul a optat pentro o combinatie de piele si Alcantara.

In ceea ce priveste performantele, VeilSide a modificat substantial propulsorul bi-turbo  cu sase cilindri, acesta dezvoltand acum o putere maxima de 680 CP si cuplu de 745 Nm. Pentru a face fata acestei cresteri a puterii, tunerul japonez a dotat noul model cu un ambreiaj sportiv, sistem de evacuare performant, un nou sistem de suspensie si de franare si anvelope de performanta.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
2.1098 :: 17.88MB