No SSO cookie

VATH a imbunatatit modelul Mercedes G55 AMG

voteaza
(0/ 0)
VATH a imbunatatit modelul Mercedes G55 AMG
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Tunerul german, VÄTH a imbunatati modelul Mercedes G55 AMG, reusind sa ridice puterea la 680 CP.

 
 
VÄTH este un tuner german recunoscut pentru faptul ca poate lua o masina puternica si sa o transforme intr-un monstru al puterii. Cea mai noua realizare este un G55 AMG. Modelul AMG a primit atat imbunatatiri estetice, cat si imbunatatiri in ceea ce priveste performanta.

Datorita modificarilor aduse la compartimentul motor si introducerea unui sistem de racire al carburantului, VÄTH a reusit sa ridice puterea propulsorului la 680 CP si cuplu de 840 Nm. Viteza maxima este de 265 km/h.


Pentru a oferi o manevrabilitate sportiva, modelul VÄTH G55 AMG are o garda la sol micsorata cu 35 mm, suspensii si amortizoare sportive, jante de 22" si discuri de frana de 390 mm. La exterior se poate observa un sistem de evacuare nou, blocuri optice cu sistem xenon si LED-uri atat pentru blocurile optice, cat si pentru stopuri.

Interiorul a suferit de asemenea modificari, cadranele au fost schimbate, volanul a fost imbracat in Alcantara, a fost dotat cu un sistem multimedia, iar pielea este laitmotivul interiorului acestui puternic G55 AMG. Deocamdata VÄTH nu a oferit detalii despre pretul acestui model de 680 CP.

Andrei Monenciu


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2350 :: 17.86MB