No SSO cookie

Vanzarile Renault in Romania au crescut cu 60 la suta si au atins un record istoric

voteaza
(0/ 0)
Vanzarile Renault in Romania au crescut cu 60 la suta si au atins un record istoric
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vanzarile de autovehicule Renault in Romania au crescut in luna mai 2007 cu 60 la suta fata de perioada similara a anului 2006 si s-au cifrat la un nivel record de 3.500 unitati, cadenta fiind de 160 de masini pe zi, informeaza Renault Nissan Romania.

 
 
Marca franceza totalizeaza pe piata romaneasca, de la inceputul anului si pana in prezent, vanzari de peste 11.600 de vehicule, rezultat care consolideaza pozitia Renault de lider, pentru al optulea an consecutiv, al pietei auto de import din Romania.

Modelele cu cel mai mare succes sunt Clio Symbol, vandut in peste 1.700 unitati, cu 85 la suta mai mult decat in luna mai a anului trecut, si Megane Sedan - cu 920 unitati vandute (37 la suta crestere fata de luna mai 2006).

Utilitarele Renault au cunoscut si ele o crestere a vanzarilor de 32 procente fata de luna mai a anului trecut, ajungand la 252 de unitati vandute in luna mai si peste 900 unitati vandute de la inceputul anului.

"Datoram acest succes unui plan de actiune complementar primei de casare si foarte bine exploatat de catre cei 39 de dealeri ai marcii, seriilor limitate pe care le-am propus clientilor si, nu in ultimul rand, unei retele de dealeri foarte motivata in a oferi clientului cele mai bune produse", a declarat Jacques Daniel, director comercial pentru Renault, Dacia si Nissan.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1722 :: 18.66MB