No SSO cookie

Vanzarile Mazda in Romania s-au dublat in primul trimestru

voteaza
(0/ 0)
Vanzarile Mazda in Romania s-au dublat in primul trimestru
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vanzarile de autovehicule Mazda pe piata romaneasca s-au dublat in primul trimestru fata de aceeasi perioada a anului 2006, informeaza reprezentanta Mazda pentru Europa Centrala si de Sud-Est /CSEE/.

 
 
In martie, dealerii Mazda au vandut 56 de vehicule, un volum inca redus comparativ cu alte marci de import, insa de patru ori mai mare decat in martie 2006. Pe primul loc s-a situat pick-up-ul Mazda BT-50, cu 24 de unitati comercializate.

Dezvoltarea unei retele puternice de dealeri reprezinta primul pas important in cadrul planului de crestere Mazda in Romania. Incepand de saptamana viitoare, doi noi parteneri se vor adauga retelei existente, in Timisoara si Cluj. Pana la jumatatea anului, reteaua Mazda va ajunge la 10 dealeri.

In august, va fi lansat in Romania modelul Mazda CX-7, un autovehicul crossover ce atinge performantele unei masini sport. La scurt timp dupa aparitia acestui model, va fi lansata pe piata romaneasca noua generatie a automobilului de clasa mica Mazda2.

Incepand din 2006, 13 piete (inclusiv Romania) au fost unificate strategic in cadrul unitatii operationale Mazda CSEE, cu sediul la Klagenfurt, Austria. Mazda CSEE previzioneaza vanzari in sistem retail de 27.200 unitati pentru 2007.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2479 :: 17.84MB