No SSO cookie

Vânzarile Mazda în Romania au crescut cu 78% în 2004

voteaza
(0/ 0)
Vânzarile Mazda în Romania au crescut cu 78% în 2004
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vanzarile Mazda in Romania au inregistrat in 2004 o crestere de 78% fata de anul 2003, informează Romcar, importatorul oficial al mărcii la nivel naţional. La nivel european, Mazda a obtinut o crestere de 20%.

 
 
[poza1s]Volumul total al vanzarilor Mazda in Romania in 2004 a fost de 515 unitati. Comparativ cu vanzarile din 2003, de 290 de unitati, rezultatele din 2004 au inregistrat o crestere de 78%. Autoturismele au detinut 75% din portofoliul de vanzari. Dintre autoturisme, Mazda6 detine ponderea cea mai mare in totalul vanzarilor, cu 190 de unitati (peste 36% din portofoliu). Pe locurile urmatoare se situeaza modelele Mazda3 (73 de unitati, 14% din portofoliu) si Mazda2 (53 de unitati, 10% din volumul total al vanzarilor). In categoria autovehiculelor utilitare, Mazda B2500 a inregistrat un volum al vanzarilor de 129 unitati. B2500 [poza2s]detine locul secund in portofoliul de vanzari Mazda, cu o pondere de 25%. «Cresterea de 78% obtinuta in 2004 este foarte buna. Pentru acest an ne propunem un volum al vanzarilor de 740 de unitati, corespunzator unui ritm de crestere de 40%. Noutatile pentru 2005 vor fi lansarea pe piata romaneasca a modelului Mazda5 si extinderea retelei de dealeri in orasele Craiova si Ploiesti.», a declarat Catalin Joseanu, Brand Manager la Mazda Romania. La nivel european, Mazda a vandut 275.000 de automobile, cu peste 46.000 de unitati mai mult decat in 2003. Astfel, Mazda Motor Europa a obtinut in 2004 o crestere de peste 20% in conditiile in care cresterea globala a pietei auto europene[poza3s] a fost de doar 2,3%. La nivel european, Mazda a inregistrat timp de 25 de luni consecutive cresteri procentuale de doua cifre, ceea ce o pozitioneaza drept una dintre marcile cu cele mai rapide ritmuri de crestere in 2003 si 2004. Mazda6 a fost din nou cel mai bine vandut automobil din portofoliul de produse al Mazda Europa, detinand 34% din volumul total al vanzarilor. Pe locurile urmatoare s-au situat Mazda3 (25%) si Mazda2 (care a inregistrat o crestere a vanzarilor cu peste 55% fata de 2003). «Suntem extrem de multumiti ca am reusit sa mentinem un ritm ridicat de crestere si in 2004, dupa ce volumul[poza4s] vanzarilor crescuse cu 40.000 de unitati in 2003. In 2005 vom incerca sa consolidam rezultatele remarcabile obtinute in ultimii ani.», a declarat Dan Morris, Presedinte si CEO al Mazda Motor Europa.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1865 :: 22.15MB