No SSO cookie

Vânzarile Hyundai au crescut cu 120% în primele 6 luni ale anului

voteaza
(0/ 0)
Vânzarile Hyundai au crescut cu 120% în primele 6 luni ale anului
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

În primele şase luni ale anului 2004, vânzarile autovehiculelor Hyundai au crescut cu 120% faţă de aceeaşi perioada a anului precedent, atingând cifra de 835 de unităţi. Acest rezultat de excepţie reprezinta o premiză excelentă pentru indeplinirea cu succes a obiectivelor propuse pentru anul 2004, de peste 2.000 de maşini.

 
 
[poza1s]Vanzarile Hyundai Auto Romania au crescut în anul 2003 cu 40%, comparativ cu anul anterior, aducând o cota superioara creşterii de 21% înregistrata de piaţa auto din Romania. Cu o vechime de 10 ani pe piata romaneasca, o evoluţie constant crescatoare a vanzarilor şi peste 4500 de autovehicule vandute, Hyundai Auto Romania îşi propune pentru acest an dublarea vanzarilor inregistrate in anul 2003 (932 vehicule) şi clasarea in primii 10 importatori din Romania. Noul show room Hyundai din B-dul Titulescu nr. 95-103, inaugurat marţi 10 august, cu o suprafata de peste 500 mp, face parte din linia strategica pe care Hyundai Auto Romania isi doreste sa o urmeze, si anume imbunatatirtea si dezvoltarea sistemului de distributie, deci o cat mai buna acoperire teritoriala. [poza2s]Spre deosebire de ceilalti producatori de autovehicule, istoria companiei Hyundai este una destul de scurta, de doar 37 de ani. Cu toate acestea, compania a adus o nota distincta in mediul de afaceri international prin ambitia si perseverenta de a deveni una dintre cele mai importante companii de automobile din lume. In decembrie 1967, Compania de Inginerie si Constructii Hyundai, cel mai important pilon al Grupului Hyundai, a luat decizia de a intra pe piata automobilelor, punand bazele Companiei Hyundai Motor. Primul partener in furnizarea tehnologiei necesare asamblarii autovehiculelor si autocamioanelor a fost celebra companie Ford din Marea Britanie. La inceputul anilor ’70, managerii de la Hyundai Motor au luat decizia de a dezvolta propriile tehnologii si masini, [poza3s]renuntand astfel sa se bazeze in exclusivitate pe contractele de licenta cu Ford. Inceputul anilor ’80 a reprezentat momentul expansiunii internationale a Companiei Hyundai Motor, prin infiintarea unor filiale in tari ca Nigeria, Taiwan, Peru, Ecuador, Venezuela, Arabia Saudita, Canada, SUA, Olanda, Cehia, India, Malaysia, Turcia, Egipt etc. Cu peste 175 de distribuitori in mai mult de 160 de tari si cu o productie anuala de peste 1.7 milioane de unitati, Compania Hyundai Motor este unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata auto mondiala, stabilindu-si pentru urmatorii doi ani un target destul de indraznet: locul 5 in lume ca volum al vanzarilor. In Romania, Compania Hyundai Motor este prezenta din anul 1994 prin distribuitorul unic Hyundai Auto Romania. Compania face parte din grupul Tiriac, una dintre cele mai mari si mai puternice companii romanesti, avand o cifra de afaceri anuala de peste 300 de milioane de dolari. Cu o investitie de peste 3 milioane de dolari si o suprafata de 3000 de mp, dintre care Show Room-ul detine mai bine de 300 mp, Hyundai Auto Romania reprezinta unul dintre cei mai bine echipati importatori auto de pe piata interna. Perceptia marcii Hyundai – autoturisme moderne, performante, fiabile, confortabile si practice, cu dotari foarte bune si un raport ideal calitate-pret – poate constitui baza unei dezvoltari cu succes a afacerii Hyundai pe piata romaneasca. Hyundai ofera o gama completa de autovehicule care fac din condus o placere, iar garantia de 5 ani oferita de Hyundai Auto Romania este unica pe piata auto romaneasca. Incepand cu 1 Martie 2004, Hyundai Auto Romania l-a ales drept promotor de imagine pe Calin Goia, solistul trupei Voltaj, acesta fiind cea de-a doua personalitate publica in care compania investeste in imagine, dupa pilotul Mihai Leu, campionul national de raliu en-titre.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2402 :: 22.15MB