No SSO cookie

Vanzarile Grupului Renault au scazut cu 3,7 la suta in primul semestru

voteaza
(0/ 0)
Vanzarile Grupului Renault au scazut cu 3,7 la suta in primul semestru
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

In primul semestru din 2007, vanzarile Grupului Renault au scazut cu 3,7 la suta comparativ cu primul semestru din 2006, cu 1,27 milioane de vehicule vandute, informeaza un comunicat al companiei.

 
 
Pe piata europeana, vanzarile Renault inregistreaza un recul de 9,1 la suta, ajungand la 866.440 unitati, in timp ce in afara Europei, Grupul isi continua dezvoltarea cu o crestere a vanzarilor de 10,2 la suta, atingand 400.651 unitati.

Constructorul francez a realizat o marja operationala de 722 milioane euro (3,5 la suta din cifra de afaceri) in primul semestru din 2007, intr-un context putin favorabil, datorat gestionarii costurilor si dezvoltarii vanzarilor internationale. Grupul isi confirma obiectivul de trei la suta pentru marja operationala in 2007.

Cifra de afaceri Renault atinge 2,056 miliarde euro (- 1,4 la suta in raport cu primul semestru 2006, la perimetru si metode identice).

Contributia bransei Automobil in cifra de afaceri a Grupului se ridica la 19.567 milioane euro (-1,5 la suta in raport cu primul semestru 2006). Scadea vanzarilor in Franta si restul Europei este partial compensata de continuarea dezvoltarii comerciale pe pietele internationale si vanzarilor de piese.

Filiala de Finantare a vanzarilor, RCI Banque, aduce o contributie la cifra de afaceri de 995 milioane de euro, in crestere cu unu la suta in raport cu primul semestru 2006. Bransa Automobil degaja o marja operationala de 455 milioane de euro, 2,3 la suta din cifra de afaceri fata de 1,6 la suta in primul semestru din 2006.

Rezultatul financiar reprezinta o cheltuiala de 112 milioane de euro fata de 36 milioane de euro in primul semestru 2006, imputabil variatiei de curs aferente titlurilor de participare (-104 milioane de euro versus + 4 milioane de euro in primul semestru 2006). Dincolo de acest efect, rezultatul financiar se amelioreaza cu 32 milioane de euro.

Contributia Nissan, care ia in calcul rezultatele celui de-al patrulea trimestru al exercitiului sau fiscal 2006 si cele ale primului trimestru din exercitiul fiscal 2007, se ridica la 615 milioane de euro fata de 1,013 miliarde euro in primul semestru din 2006. Aceasta diminuare este pusa pe seama scaderii rezultatelor Nissan si a evolutiei defavorabile a cursului de schimb Yen/Euro. Rezultatele altor intreprinderi asociate, in special AB Volvo, se ridica la 222 milioane de euro, fata de 199 milioane de euro la 30 iunie 2006.

Rezultatul net se ridica la 1,317 miliarde de euro, fata de un beneficiu de 1,659 miliarde de euro in primul semestru din 2006. Rezultatul net pe actiune se ridica la 4,96 euro (6,34 euro in primul semestru din 2006).

In total, bransa Automobil degaja un free cash-flow de 1,339 miliarde de euro. Capitalurile proprii se ridica la 21,704 miliarde de euro la sfarsitul lui iunie 2007. Indatorarea financiara neta a bransei Automobil a fost redusa cu 861 milioane de euro in cursul primului semestru din 2007 si reprezinta 7,2 la suta din capitalurile proprii la 30 iunie 2007, fata de 11,5 la suta la 31 decembrie 2006.

Renault isi continua punerea in aplicare a Planului sau cu ofensiva unui nou produs, si anume Twingo, a carui lansare in tarile din Regiunea Europa continua si Laguna, a carei comercializare va incepe in octombrie 2007.

In afara Europei, dinamismul Logan, asociat succesului modelelor Renault introduse in Mercosur si buna performanta a Renault Samsung Motors vor permite continuarea unei cresteri puternice a vanzarilor.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2144 :: 22.16MB