No SSO cookie

Vânzarile grupului PSA Peugeot-Citroen au crescut cu 2,7 % in 2004

voteaza
(0/ 0)
Vânzarile grupului PSA Peugeot-Citroen au crescut cu 2,7 % in 2004
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Grupul auto francez PSA a vandut, in 2004, 3.375.000 autovehicule, cu 2,7 % mai multe fata de 2003, rezultatele fiind foarte diferite in randul marcilor sale, in conditiile in care inmatricularile de autovehicule Peugeot au crescut cu 5,9 % si cele de Citroen s-au redus cu 1,8 %, informeaza agentia EFE.

 
 
[poza1s]PSA, care a avut o cota de piata la nivel mondial de 5,6 % in 2004, a precizat ca inmatricularile in Europa de vest au scazut cu 1,9 %, in timp ce, per total, acestea au inregistrat o crestere de 2,9 %. Cota sa de piata in cele 17 tari din regiune a scazut de la 15,4 % la 14,7 %, se arata intr-un comunicat al companiei, care explica ca 2004 a fost pentru PSA "un an de tranzitie", marcat de o modernizare a gamei celor doua marci. Peugeot a inmatriculat in Europa de Vest, 1.329.000 autoturisme, fata de 1.352.100 in 2003, in timp ce Citroen a inregistrat la randul sau o scadere la 1.095.000 masini in 2004, fata de 1.116.700 unitati in 2003. [poza2s]PSA s-a mentinut in pozitia de lider in Franta, Spania, Belgia, Portugalia si Danemarca, si in cea de numarul doi in Italia, Austria, Olanda, Grecia si Elvetia. In Franta, vanzarile au scazut cu 2,7 %, la 772.079 unitati, in timp ce, in Spania, vanzarile de Citroen au crescut cu cinci % si cele de Peugeot cu 5,9 %. Cota lor comuna de piata s-a redus la 21,4 %, in conditiile unei cresteri globale a pietei de 10,3 %. In afara Europei Occidentale s-a comercializat 951.000 autoturisme si vehicule utilitare din cele doua marci, cu o evolutie contrastanta - 698.000 unitati pentru Peugeot (fata de 561.500 bucati in 2003) si 253.000 unitati pentru Citroen (fata de 255.800 bucati). [poza3s]Latino-America a fost unul dintre principalele motive de bucurie pentru companie, inregistrand o crestere de 31 %, datorita dublarii vanzarilor in Argentina si a majorarii cu 12,5 % a celor din Brazilia. In Europa Centrala si Orientala cresterea a fost aproape inexistenta (unu %), in timp ce in China s-a inregistrat o scadere de 13 %. Peugeot 206 a fost cel mai vandut model al companiei franceze anul trecut, cu circa 800.000 unitati, iar modelul Peugeot 307 a experimentat o crestere de 4 % (581.000 bucati), la aceasta contribuind lansarea versiunii cabriolet sau tricorp in China. [poza4s]In ceea ce priveste noutatile, Peugeot 407, din care se comercializeaza si o versiune berlina din aprilie 2004, a inregistrat 151.000 inmatriculari, indeplinind in acest fel "obiectivele ambitioase fixate de companie". De asemenea, din marca Citroen, au fost vandute 39.000 autovehicule marca C4 si au fost inregistrate 25.000 de cereri pentru C5, din octombrie. In gama compacta a Citroen, cresterea vanzarilor de C2 pana la 155.000 unitati a compensat scaderea vanzarilor de C3 si C3 Pluriel la 363.000 bucati. [poza5s]In ceea ce priveste perspectivele pentru 2005, PSA a subliniat ca ofensiva lansarii de noi modele, demarata anul trecut, va continua cu noi modele, deja anuntate - Peugeot 1007 si 107 si Citroen C1, ce vor fi scoase pe piata pana la mijlocul anului. "In contextul unei mari renovari a gamei de produse, dar si al unei piete care va continua sa fie marcata de agresivitatea ofertelor comerciale, grupul francez se asteapta la o crestere moderata a vanzarilor in 2005", se mai arata in comunicat.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2367 :: 21.21MB