No SSO cookie

Vanzarile din Rusia, umflate cu 80% in februarie

voteaza
(0/ 0)
Vanzarile din Rusia, umflate cu 80% in februarie
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vanzarile de masini noi din Rusia au urcat din nou in luna februarie, mai ales datorita cresterii pretului petrolului si a lansarii programului de stimulare a reinnnoirii parcului auto.

 
 
 

Potrivit datelor furnizate de Association of European Businesses (AEB), cresterea inregistrata fata de aceeasi perioada a anului anterior a fost luna trecuta de 80%, pana la nivelul de 165.518 unitati, in timp ce cresterea medie pentru primele doua luni din 2011 a fost de 77%.

 

Compania AvtoVaz, in care Renault detine 25% si care produce modelele Lada, a fost liderul pietei luna trecuta cu vanzari de 37.528 unitati, fiind urmata de Nissan cu 10.501, KIA cu 10.200 si Renault cu 9.985 unitati. Chevrolet a fost numarul 5 in top, cu 9.759 automobile vandute.

 

De asemenea, AEB a anunta ca va revizui estimarile pentru anul in curs dupe ce se vor centraliza si vanzarile pentru luna martie. Reamintim ca in luna ianuarie, AEB estima un crestere medie a vanzarilor de masini noi de 17% pentru anul 2011, pana la 2,24 milioane de automobile si autovehicule comerciale usoare, precum si o reintoarcere, anul viitor, a nivelului la cel de dinaintea crizei.

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1951 :: 18.68MB