No SSO cookie

Vanzarile de masini sunt in declin

voteaza
(0/ 0)
Vanzarile de masini sunt in declin
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vanzarile de masini in Romania au inregistrat in primele zece luni din 2008 un declin sever

 
 
Vanzarile de masini in Romania au inregistrat in primele zece luni din 2008 un declin sever, de peste 30%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Dacia, cel mai bine vanduta marca de pe piata auto romaneasca, a totalizat 5.912 unitati in luna octombrie, cu 32% mai putine comparativ cu perioada similara din 2007. In primele zece luni, constructorul de la Mioveni a vandut 67.772 de masini.

Cel mai bine vanduta marca de import, Skoda, a inregistrat o scadere de 29,3%, la 1.385 de unitati comercializate in octombrie. Vanzarile au totalizat 21.400 de unitati in intervalul ianuarie-octombrie.

Volkswagen, ocupantul locului al treilea in topul celor mai bine vandute marci de pe piata locala dupa zece luni (cu un total de 17.946 de automobile) - a inregistrat o scadere de 16,7% in octombrie.

Renault, care ocupa locul patru la zece luni (cu 17.512 livrari), a scazut cu 42,6%. Dintre marcile care realizeaza volume importate in Romania, scaderi semnificative in octombrie, fata de aceeasi perioada a anului trecut, au mai consemnat Chevrolet (-54%), Toyota (-53%), Opel (-46,1%), Peugeot (-45%), Mitsubishi (-38,1%) si Fiat (-30%). 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2797 :: 17.86MB