No SSO cookie

Vânzările Automobile Bavaria, în creștere

voteaza
(0/ 0)
Vânzările Automobile Bavaria, în creștere
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Anul 2015 a marcat o creştere pentru toate companiile aflate sub umbrela MHS Holding: Automobile Bavaria Group România, MHS Truck & Bus Group România şi Schmidt Gruppe Deutschland.

 
 

În 2015 Automobile Bavaria Group a vândut 1.336 de unități BMW (+27,7%) şi 148 MINI (+62,6%), rezultat ce a condus la o creştere totală a vânzărilor de maşini noi cu 30,5%, comparativ cu anul anterior.

În anul 2015 am lansat un brand propriu pentru automobile rulate BavariaUsedCars.com Vânzările de autoturisme rulate au crescut cu 35% în comparaţie cu anul 2014.

Cifra de afaceri în service a crescut cu 9%. Automobile Bavaria Group a înregistrat în total, 49.000 de intrări în atelierele sale din România, cu 5.800 de intrări mai mult decât în 2014, reprezentând o creştere a numărului de comenzi cu 13,5%.

p90209162-highres

 

Veniturile totale ale tuturor activităţilor derulate de către Automobile Bavaria Group au fost de 93,53 milioane euro în anul 2015, ceea ce reprezintă o creştere cu 19,8 milioane euro, comparativ cu anul 2014.

Vânzările catre clienţi corporativi ale Automobile Bavaria Group au crescut cu 55%, contribuind la o prezenţa puternică a mărcii BMW în cadrul corporaţiilor naţionale şi multinaţionale şi a întreprinderilor mici şi mijlocii. Această dezvoltare a business-ului corporate reprezintă un indicator economic pozitiv, demonstrînd încrederea companiilor in viitorul economiei româneşti.

Şi în continuare, Automobile Bavaria Group va acorda o atenţie deosebită parteneriatelor strategice cu companiile de asigurări şi marii clienţi corporativi.

p90209165-highres

 

Automobile Bavaria Group a înregistrat în anul 2015 cea mai mare creştere a vânzărilor BMW din România. Grupul de dealeri deţine o cotă de piaţă de 68,8% din vânzările de automobile noi BMW şi 92,5% pentru marca MINI.

Pe lângă numeroasele colaborări cu ambasadori ai mărciilor BMW şi MINI, Automobile Bavaria Group a dezvoltat parteneriate culturale cu Festivalul Internaţional de Teatru de la Sibiu, Festivalul Internaţional de Film de Comedie Cluj şi Teatrul Naţional Bucureşti. Alte proiecte au implicat Academia de Fotbal Gheorghe Hagi şi Federaţia Română de Tenis.

Automobile Bavaria Group intenţionează să continue extinderea operaţiunilor şi în anul 2016 pentru a oferi servicii premium clienţilor BMW din mai multe regiuni ale ţării.

Automobile Bavaria Group a obţinut unul dintre cei mai buni indici de satisfacţie a clienţilor BMW din această parte a Europei. Acest rezultat confirmă impactul pozitiv al tuturor schimbărilor implementate în cadrul reţelei de dealeri, orientate către creşterea gradului de satisfacţie a clienţilor noştri.

Automobile Bavaria Group va continua să se concentreze în continuare pe asigurarea servicii de cea mai înaltă calitate pentru clienţii săi, atât în vânzări cât şi post vânzare. Un Call Center profesionist a fost format pentru a îmbunătăţi procesul de identificare a domeniilor în care clienţii Automobile Bavaria Group au aşteptări mai mari. Call Center-ul va efectua sondaje în rândul clienţilor, programe de telemarketing şi va optimiza  programările la service pentru toate reprezentanţele din Bucureşti.

În 2016, Automobile Bavaria Group estimează  o creştere de minimum 10% a vânzărilor şi serviciilor, precum şi o creştere substanţială a vânzărilor de automobile rulate şi a cifrei de afaceri consolidată.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Atletic și sportiv, design-ul plin de viață și rafinat al modelului C Coupe face o impresie foarte bună pe șosea și întruchipează luxul modern

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3894 :: 18.7MB