No SSO cookie

Valoarea de marca Hyundai a crescut datorita Cupei Mondiale de Fotbal

voteaza
(0/ 0)
Valoarea de marca Hyundai a crescut datorita Cupei Mondiale de Fotbal
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Hyundai a inregistrat o crestere a valorii de marca cu peste 9 procente in clasamentul Best Global Brands 2010 intocmit de Interbrand.

 
 

Hyundai, compania auto cu cel mai rapid avans din punct de vedere al marcii, a inregistrat o crestere a valorii sale de marca de 9,3 procente fata de anul precedent in clasamentul Best Global Brands 2010 intocmit de Interbrand, depasind astfel rata medie de crestere inregistrata in domeniu.

Hyundai, care este prezenta in clasamentul Best Global Brands pentru cel de-al saselea an consecutiv, s-a clasat pe locul 65 din 100 de marci, inregistrand o crestere constanta fata de pozitia 84 obtinuta in anul 2005. Rata de crestere de 9,3% realizata in acest an depaseste semnificativ media inregistrata in domeniu, de 2,8 procente.

O analiza mai amanuntita arata ca Hyundai a inregistrat succese in categoriile functionale, precum calitatea si designul, prezinta o noua gama de autovehicule si a beneficiat de un nivel semnificativ de vizibilitate internationala in timpul Cupei Mondiale si al evenimentului Super Bowl. Strategiile Hyundai au dat rezultate”, a afirmat Interbrand.

De fapt, prestigiul marcii Hyundai a fost puternic consolidat pe principalele piete auto, precum China si S.U.A., dar si pe pietele emergente, datorita portofoliului diversificat, calitatii ridicate a produselor si actiunilor agresive de marketing. in S.U.A, noul model Sonata, a propulsat Hyundai catre un volum record de vanzari, in timp ce, in China, Hyundai si-a dublat vanzarile in anul 2009 prin comparatie cu anul precedent acestuia. Hyundai continua sa realizeze investitii majore in programe inovatoare de marketing care vizeaza consolidarea marcii si va continua sa introduca noi modele care reflecta cea mai recenta filozofie de design – ‘fluidic sculpture’.


Robert Gherghe

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2867 :: 22.19MB