No SSO cookie

Valoarea de marca Hyundai a crescut datorita Cupei Mondiale de Fotbal

voteaza
(0/ 0)
Valoarea de marca Hyundai a crescut datorita Cupei Mondiale de Fotbal
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Hyundai a inregistrat o crestere a valorii de marca cu peste 9 procente in clasamentul Best Global Brands 2010 intocmit de Interbrand.

 
 

Hyundai, compania auto cu cel mai rapid avans din punct de vedere al marcii, a inregistrat o crestere a valorii sale de marca de 9,3 procente fata de anul precedent in clasamentul Best Global Brands 2010 intocmit de Interbrand, depasind astfel rata medie de crestere inregistrata in domeniu.

Hyundai, care este prezenta in clasamentul Best Global Brands pentru cel de-al saselea an consecutiv, s-a clasat pe locul 65 din 100 de marci, inregistrand o crestere constanta fata de pozitia 84 obtinuta in anul 2005. Rata de crestere de 9,3% realizata in acest an depaseste semnificativ media inregistrata in domeniu, de 2,8 procente.

O analiza mai amanuntita arata ca Hyundai a inregistrat succese in categoriile functionale, precum calitatea si designul, prezinta o noua gama de autovehicule si a beneficiat de un nivel semnificativ de vizibilitate internationala in timpul Cupei Mondiale si al evenimentului Super Bowl. Strategiile Hyundai au dat rezultate”, a afirmat Interbrand.

De fapt, prestigiul marcii Hyundai a fost puternic consolidat pe principalele piete auto, precum China si S.U.A., dar si pe pietele emergente, datorita portofoliului diversificat, calitatii ridicate a produselor si actiunilor agresive de marketing. in S.U.A, noul model Sonata, a propulsat Hyundai catre un volum record de vanzari, in timp ce, in China, Hyundai si-a dublat vanzarile in anul 2009 prin comparatie cu anul precedent acestuia. Hyundai continua sa realizeze investitii majore in programe inovatoare de marketing care vizeaza consolidarea marcii si va continua sa introduca noi modele care reflecta cea mai recenta filozofie de design – ‘fluidic sculpture’.


Robert Gherghe

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3230 :: 22.19MB