No SSO cookie

Vallino face legea!

voteaza
(0/ 0)
Vallino face legea!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

A doua victorie a sezonului pentru Porcisteanu si Dobre. Cronica unei întreceri.

 
 

Vali Porcișteanu și Dan Dobre au avut un start prudent în ziua secundă a Raliului Clujului. Vali a ridicat însă ritmul pe PS3, atunci când, deși a avut și secțiuni pe care le-a abordat mai prudent, pentru nu avea probleme din pricina pietrișului de pe drum, a fost doar cu 1.6 secunde mai lent decât Marișca, liderul întrecerii. Porcișteanu era pe locul secund, iar apoi, după o demonstrație de ”maximum attack” pe PS 4, care preceda intrarea în primul parc de service al zilei, devenea lider.

Setupul adecvat al mașinii i-a permis lui Vallino să fie cel mai rapid chiar și în condițiile în care a avut două mici erori. ”Aproape că mi s-a oprit motorul. Din fericire ne-am reintrat rapid în ritm și am izbutit un timp care ne-a permis să ajungem în frunte. Vom merge la fel de tare și pe a doua trecere, dar suntem atenți, pentru că după ce au trecut toți concurenții, este clar că pe drum o să fie mai mult nisip și pietriș, și ne dorim să evităm orice probleme și, după cele două probe rămase, să ne păstrăm poziția”, a declarat Porcișteanu, care avea un avans de 3 secunde în fața lui Marișca la jumătatea zilei.

Bucla secundă include două probe speciale, cu o lungime totală de 46,8 km, sosirea primului echipaj fiind prevăzută pentru ora 17:45.

A doua victorie a sezonului pentru Porcisteanu si Dobre

 

Vali Porcisteanu si Dan Dobre au inceput Raliul Clujului constienti ca nu vor avea deloc o sarcina usoara in aceasta competitie. Mai intai pentru ca echipajul sustinut de Prista Oil, distribuitorul oficial al uleiurilor Valvoline, ocupa primul loc in clasamentul general provizoriu si, se stie, orice lider are o multime de adversari dornici sa-l detroneze. Apoi pentru ca traseul este unul selectiv, ori faptul ca Bogdan Marisca, al doilea clasat in ierarhia 2011, evolua in fata propriilor suporteri si avea la activ patru succese in ultimele cinci editii.

 

Toate aceste motive i-au facut pe Porcisteanu si Dobre sa abordeze competitia fara sa riste, cu atat mai mult cu cat Vali, desi este un fan declarat al superspecialelor, nu era deloc incantat de configuratia celei “desenate” in parcarea Polus Centre. Insa, dupa un start prudent, atat pe “circuitul” de vineri, cat si pe “autostrada” care a deschis programul de sambata, Vali a ridicat ritmul pe PS3. Si, chiar daca nu a fortat pe unele sectiuni,  pentru nu avea probleme din pricina pietrisului de pe drum, a fost doar cu 1.6 secunde mai lent decat Bogdan Marisca, pilotul care se afla pe prima pozitie.

 

Apoi, pe PS 4, am asistat la o repriza de “maximum attack”, favorizata si de setupul adecvat al masinii, astfel ca Vali intra in postura de lider in primul parc de service al zilei chiar si in conditiile in care a avut doua mici erori. ”Aproape ca mi s-a oprit motorul. Din fericire ne-am reintrat rapid in ritm si am izbutit un timp care ne-a permis sa ajungem in frunte. Vom merge la fel de tare și pe a doua trecere, dar nu fara oarece circumspectie, pentru ca dupa trecerea tuturor concurentilor suprafata de concurs este acoperita cu mai mult nisip și pietris, si ne dorim sa evitam orice probleme”, a declarat Porcisteanu.

Pe proba speciala cu numarul cinci (a doua trecere pe sectiunea botezata Rasca), cea pe care a placut-o cel mai mult la recunoasteri, Vali avea sa piarda din nou prima pozitie si era la 3,3 secunde de lider. Era clar, totul avea sa se joace pe ultima proba, cea in care se parcurgea din nou sectiunea Marisel, singura pe care Porcisteanu si Dobre obtinusera cel mai bun timp in acest raliu. Si, a fost din nou un parcurs cu pedala de acceleratie apasata la maxim. Dovada ca si-au depasit cu peste 10 secunde timpul de pe prima trecere. Dar, mai important, l-au invins cu 4,2 secunde pe liderul provizoriu, si, cu un ecart de doar 9 zecimi, Vali si Dan si-au trecut in cont cel de-al doilea succes din acest sezon si cel dintai al carierei la Cluj. "Ultima speciala a fost cea mai rapida proba de asfalt pe care am realizat-o de cand alerg in raliuri. A fost o lupta extraordinara si ii felicit pe Bogdan, Giri si Tempesta pentru ritmul pe care l-au avut. Il felicit, in egala masura, si pe Gergo, care, in pofida multiplelor probleme pe care le-a avut, a mers extrem de tare atunci cand a avut ocazia. Suntem extrem de fericiti si le multumim tuturor celor care au pus umarul la acest succes. Urmeaza acum raliul nostru de casa, pe care il abordam, in premiera, din postura de ocupanti ai primei pozitii in clasamentul general si in care, fanii nostri pot sa fie siguri, le vom oferi, ca de fiecare data, spectacol", a declarat, la final, Vali.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2774 :: 18.68MB