No SSO cookie

Vallino a castigat Winter Cup Covasna

voteaza
(0/ 0)
Vallino a castigat Winter Cup Covasna
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vali Porcisteanu castiga in Raliul Winter Cup Covasna, anuntandu-si astfel intentiile pentru sezonul 2011.

 
 
Lui Vali Porcisteanu nu-i plac timpii morti. Sigur, dupa ce a incheiat sezonul trecut cu locul secund in CNRD 2010, a bifat o victorie si un loc doi la Sibiu Rally Show, a profitat de vacanta pentru a se odihni, insa atunci cand a fost anuntata organizarea Winter Cup Covasna s-a inscris imediat pe lista de concurs.


"Imi place foarte mult sa pilotez pe zapada si am fost prezent in fiecare an la aceasta competitie, chiar daca nu face parte din campionat, asa ca am decis sa vin si la editia din 2011", spune Vali.


Drept copilot a ales-o pe Alina Bunica, cea care i-a fost in dreapta la cateva intreceri derulate anul trecut si care, de altfel, ii este in dreapta si in raliul vietii. Un cuplu pe care, cu siguranta, il vom mai vedea la lucru si in alte evenimente "extra CNR", si care, cu acest prilej, a folosit masina de recunoastere.


"Cea de curse este inca bucati. Trebuie sa o reconstruim dupa accidentul de la Sibiu, iar apoi sa efectuam revizia generala pentru startul noului sezon, asa ca am apelat la aceasta solutie", explica Porcisteanu.


Bolidul a beneficiat de aceasta data de gume speciale, cu cuie, pe care Vali marturisea ca si le-a dorit dintotdeauna, asa ca a putut sa mearga aproape de maxim. Evident, lipsa rollbar-ului, dar si al ALS-ului, concretizat intr-un raspuns intarziat al turbinei, s-a simtit, dar, per total, prestatia a fost la cel mai inalt nivel.


"Feelingul pe care ti-l ofera gumele cu cuie este extraordinar, pentru ca sunt foarte aderente. Si masina a fost de aceasta data mai pe gustul meu, fiind mult mai supraviratoare decat in varianta de serie si avand un comportament mai apropiat de cel al masini de concurs. Vinovat, cu ghilimelele de rigoare, este Andrei Tentean, de la SKN, care, folosind si informatiile mele, a facut o o remapare la electronica de diferential (central si spate) (ACD si AYC), cu un soft dezvoltat de ei.  A fost o experienta foarte buna si imi doresc sa mai dezvoltam impreuna si alte variante de programe care sa poata face din masina de serie una mult mai apropiata de cea de curse", spune Vallino.


Pe probele speciale, ca de fiecare data, Vali si Alina au facut spectacol, dar au fost si eficienti, reusind sa termine intrecerea pe prima pozitie. Despre probele speciale, Vallino a declarat ca PS1, Comandau, cu viraje mixte si legate, a fost cea mai tehnica, dar ca acelasi lucru se poate spune si despre PS Lacauti, o sectiune ingusta si cu multe sleauri. In replica, PS 2, Betasu, a fost cea mai spectaculoasa.


Dupa acest start cu dreptul, firesc, gandurile lui Vali se indreapta spre sezonul oficial 2011: "Firesc, ma bucura acest succes, insa ma gandesc deja la stagiunea competitionala. Pentru moment suntem inca in "stand-by" in ceea ce priveste partenerii pentru acest an si nu ne ramane decat sa speram sa avem cat de curand macar o parte din bugetul necesar pentru a putea termina masina de concurs intr-un timp scurt. Iar apoi, firesc, sa construim un proiect capabil sa ne asigure posibilitatea de a ne bate pentru titlul national".




 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5097 :: 22.2MB