No SSO cookie

Valeo deschide prima fabrica din Romania

voteaza
(0/ 0)
Valeo deschide prima fabrica din Romania
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Producatorul francez de piese de schimb pentru autovehicule Valeo a anuntat vineri, 29 noiembrie, ca va incepe procedura de deschidere a primei fabrici la Mioveni, destinata producerii de sisteme de cabluri pentru Dacia.

 
 
Uzina va fi amplasata pe platoul industrial de la Dacia si va avea o suprafata de 4000 de metri patrati. Initial, Valeo va angaja un numar de 300 de muncitori, ce vor fi calificati sa produca noile sisteme de cabluri electrice pentru proiectele de viitor ale constructorului pitestean.
Valeo este primul furnizor strain de sisteme de cabluri acceptat de Dacia. Directorul companiei a declarat ca acesta fabrica este un important pas pentru ascensiunea companiei in estul Europei. Noua locatie a fost inclusa in planurile de globalizare ale actiivitatii europene ale producatorului francez.
"Sintem bucurosi sa sprijinim Dacia-Renault in expansiunea sa" a adaugat presedintele Valeo, Thierry Morin.
Dacia are, de asemenea o viziune optimista in perspectiva acestei colaborari. "Sintem incantati sa primim compania Valeo in parcul industrial de la Mioveni. Ne asteptam ca noile masini Dacia sa beneficieze de sisteme electrice mai bune, o data cu furnizarea acestora de catre Valeo" a spuns Christian Estève, directorul general al Dacia Pitesti.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2229 :: 17.84MB