No SSO cookie

Va dobora Ferrari 250 GTO recordul mondial de cea mai scumpa masina din lume?

voteaza
(0/ 0)
Va dobora Ferrari 250 GTO recordul mondial de cea mai scumpa masina din lume?
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Un nou exemplar al modelului legendar Frrari 250 GTO este scos la licitatie. Este posibil ca recordul detinut tot de acest model sa cada.

 
 

Cea mai scumpa masina din lume este Ferrari 250 GTO, un exemplar al acestei bijuterii a automobilismului fiind vandut la sfarsitul anului 2008 cu aproximativ 20 de milioane de euro.


Modelul a fost produs intre 1962 si 1963 uin doar 36 de exemplare si a fost destinat curselor de FIA GT. Pretul incredibil platiti pentru exemplarul Ferrari 250 GTO in 2008 spulbera vechiul record detinut inca din 1987 de Bugatti Type 41 Royale.


RM Auctions a anuntat ca va scoate la licitatie un nou Ferrari 250 GTO, un model foarte rar care oricand apare in fata publicului este catalogat ca un pretendent serios la doborarea recordului de cea mai scumpa masina din lume. Exemplarul cu numarul de sasiu #4675GT apartine japonezului Yoshiho Matsuda din 1996.


Considerat de multi cel mai frumos model construit de Calutul Cabrat, Ferrari 250 GTO dispune de un motor V12 de 3.0 litri capabil sa dezvolte 302 cai putere si ajunga la viteza maxima de 283 km/h.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2614 :: 22.19MB