No SSO cookie

Uzina Renault Mecanique Roumanie a produs 100.000 de cutii de viteze pentru Alianta Renault-Nissan

voteaza
(0/ 0)
Uzina Renault Mecanique Roumanie a produs 100.000 de cutii de viteze pentru Alianta Renault-Nissan
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Uzina Renault Mecanique Roumanie, situata pe platforma industriala Mioveni, a produs 100.000 de cutii de viteze de tip TL4 pentru Alianta Renault-Nissan, potrivit unui comunicat remis joi de producatorul auto Dacia.

 
 
Potrivit datelor companiei, cutiile de viteze au fost expediate catre uzinele Renault din Franta (Maubeuge, Douai, Sandouville), Turcia (Oyak) si catre uzinele Nissan din Marea Britanie (Sunderland) si Japonia (Oppama).

Cutia de viteze de tip TL4, produsa la Renault Mecanique Roumanie, este o cutie manuala de ultima generatie, cu sase rapoarte, putand transmite un cuplu de pana la 240 Nm. Ea echipeaza modele Renault (Clio, Modus, noul Kangoo, Megane, Scenic, noua Laguna) si Nissan (Tiida, Sentra, Versa, Latio, Livia, Note, Qashqai).

Uzina Renault Mecanique Roumanie a fost inaugurata in mai 2008, dupa o investitie de peste 214 milioane euro si acopera o suprafata de 29.000 m2, fiind integrata organizatoric in Uzina Mecanica Dacia. Organele mecanice fabricate aici sunt destinate in totalitate exportului, capacitatea de productie fiind de 5.000 de cutii de viteze pe saptamana. 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1999 :: 22.19MB