No SSO cookie

Urmatoarea legenda: noi detalii despre "Mega" McLaren

voteaza
(0/ 0)
Urmatoarea legenda: noi detalii despre
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Zvonuri despre urmasa lui McLaren F1 circula inca de dinaintea lansarii lui MP4-12C (foto), anul trecut. Pana acum, informatiile erau insa extrem de putine. Lucrurile s-au schimbat in aceasta saptamana, presa britanica reusind sa faca diverse surse anonime sa spuna mai multe.

 
 

Ei bine, se pare ca noua supermasina va depasi, atunci cand va fi lansata, si cele mai frumoase visuri ale pasionatilor auto. Modelul, denumit deocamdata “Mega Mac”, nu va fi doar un concurent pentru Bugatti si Pagani: le va depasi copios la cam toate aspectele!

Va face acest lucru in primul rand datorita unui motor V8 de 5 litri cu 799 CP, dezvoltat de McLaren impreuna cu Ricardo, si a unei transmisii cu dublu ambreiaj, sapte rapoarte, purtand sigla Graziano.

Mega Mac va avea un Monocell din fibra de carbon ce cantareste doar 80 de kilograme, similar celui disponibil pe MP4-12C. Un interior minimalist orientat catre functionalitate si nu catre lux va mentine greutatea masinii foarte redusa.

Daca aduni aceste elemente, masina va calca indeaproape pe urmele predecesoarei sale in ceea ce priveste performantele - daca va aduceti aminte, McLaren F1 a fost cea mai rapida masina de serie din lume timp de sase ani si detine inca titlul de cea mai rapida masina cu motor natural aspirat din lume.

In ceea ce priveste performantele, noul model se va plasa din punctul de vedere al sprintului 0-100 km/h in “trena” lui Lamborghini Aventador (2,8 secunde). Desi acest indicator este putin mai slab decat cel oferit de Bugatti Veyron (2,46 secunde), Mega Mac va avea un avantaj intr-o potentiala “liniuta”, atingand 320 km/h in doar 20 de secunde, cu 2 secunde mai rapid decat Veyron.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1778 :: 17.78MB