No SSO cookie

Urmatoarea legenda: noi detalii despre "Mega" McLaren

voteaza
(0/ 0)
Urmatoarea legenda: noi detalii despre
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Zvonuri despre urmasa lui McLaren F1 circula inca de dinaintea lansarii lui MP4-12C (foto), anul trecut. Pana acum, informatiile erau insa extrem de putine. Lucrurile s-au schimbat in aceasta saptamana, presa britanica reusind sa faca diverse surse anonime sa spuna mai multe.

 
 

Ei bine, se pare ca noua supermasina va depasi, atunci cand va fi lansata, si cele mai frumoase visuri ale pasionatilor auto. Modelul, denumit deocamdata “Mega Mac”, nu va fi doar un concurent pentru Bugatti si Pagani: le va depasi copios la cam toate aspectele!

Va face acest lucru in primul rand datorita unui motor V8 de 5 litri cu 799 CP, dezvoltat de McLaren impreuna cu Ricardo, si a unei transmisii cu dublu ambreiaj, sapte rapoarte, purtand sigla Graziano.

Mega Mac va avea un Monocell din fibra de carbon ce cantareste doar 80 de kilograme, similar celui disponibil pe MP4-12C. Un interior minimalist orientat catre functionalitate si nu catre lux va mentine greutatea masinii foarte redusa.

Daca aduni aceste elemente, masina va calca indeaproape pe urmele predecesoarei sale in ceea ce priveste performantele - daca va aduceti aminte, McLaren F1 a fost cea mai rapida masina de serie din lume timp de sase ani si detine inca titlul de cea mai rapida masina cu motor natural aspirat din lume.

In ceea ce priveste performantele, noul model se va plasa din punctul de vedere al sprintului 0-100 km/h in “trena” lui Lamborghini Aventador (2,8 secunde). Desi acest indicator este putin mai slab decat cel oferit de Bugatti Veyron (2,46 secunde), Mega Mac va avea un avantaj intr-o potentiala “liniuta”, atingand 320 km/h in doar 20 de secunde, cu 2 secunde mai rapid decat Veyron.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
2.2900 :: 22.19MB