No SSO cookie

UNTRR sustine liberalizarea cabotajului in UE si eliminarea barierelor neoprotectioniste

voteaza
(5/ 1)
UNTRR sustine liberalizarea cabotajului in UE si eliminarea barierelor neoprotectioniste
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Comisia Europeana a prezentat la inceputul acestui an, in contextul revizuirii Regulamentului 1072/2009

 
 

Este evident ca tarile din Europa de Est (UE 12) ca Romania sunt interesate de liberalizarea imediata a pietei.

Cu toate acestea, in ciuda declaratiilor privind liberalizarea completa a cabotajului (cabotajul fiind inventat in UE 15), in prezent tarile din Europa de Vest (UE 15) incearca sa ridice bariere impotriva cabotajului, in principal pentru tarile est-europene, fapt determinat de teama de concurenta din aceste tari.

In acest context, UNTRR sustine intentia Comisiei Europene de a deschide in continuare piata cabotajului in UE, si alaturi de alte asociatii profesionale din UE 12 (Polonia, Ungaria, Lituania), sprijinim pachetul politic nr. 1 propus de Comisia Europeana - Deschiderea cabotajului fara extensie de timp.

In acelasi timp, UNTRR impartaseste pozitia  Ministerului Transporturilor din Polonia si a asociatiei profesionale a transportatorilor rutieri polonezi, pozitie sustinuta si de grupul Visegrad[1] - potrivit careia deciziile privind sectorul transporturilor rutiere trebuie luate intr-o maniera corect fundamentata, respectand procedurile legale si succesiunea normala a lucrarilor Comisiei Europene. Pentru a lua decizii corecte asupra modificarii regulilor aplicabile cabotajului in viitor, este necesar ca mai intai Comisia Europeana sa-si prezinte raportul asupra stadiului pietei de transport rutier din UE conform precizarilor Articolului 17 paragraful 3 al Regulamentului 1072/2009.

UNTRR si asociatiile profesionale din UE 12 sustin liberalizarea cabotajului in UE si eliminarea barierelor neoprotectioniste ridicate de UE 15.

Pe site-ul www.untrr.ro la sectiunea Cabotaj puteti consulta:
- Pozitia UNTRR privind cabotajul, in contextul viitoarei revizuiri a Regulamentului UE 1072/2009 privind accesul la piata transportului rutier de marfuri
- Nota de informare a delegatiei Poloneze, in numele Grupului Visegrad, asupra accesului la piata transportului rutier de marfuri - tratata la punctul „Alte probleme” la intalnirea Consiliului de Transport, Telecomunicatii si Energie pe 11 martie 2013
- Pozitia MKFE - Ungaria privind cabotajul, 30.11.2012
- Documentele de pozitie ale asociatiilor profesionale din UE 15: TLN Olanda, Nordic Logistics Association, FNTR Franta, BGL Germania, ITD Danemarca.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3341 :: 22.2MB