No SSO cookie

UNTRR sustine liberalizarea cabotajului in UE si eliminarea barierelor neoprotectioniste

voteaza
(5/ 1)
UNTRR sustine liberalizarea cabotajului in UE si eliminarea barierelor neoprotectioniste
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Comisia Europeana a prezentat la inceputul acestui an, in contextul revizuirii Regulamentului 1072/2009

 
 

Este evident ca tarile din Europa de Est (UE 12) ca Romania sunt interesate de liberalizarea imediata a pietei.

Cu toate acestea, in ciuda declaratiilor privind liberalizarea completa a cabotajului (cabotajul fiind inventat in UE 15), in prezent tarile din Europa de Vest (UE 15) incearca sa ridice bariere impotriva cabotajului, in principal pentru tarile est-europene, fapt determinat de teama de concurenta din aceste tari.

In acest context, UNTRR sustine intentia Comisiei Europene de a deschide in continuare piata cabotajului in UE, si alaturi de alte asociatii profesionale din UE 12 (Polonia, Ungaria, Lituania), sprijinim pachetul politic nr. 1 propus de Comisia Europeana - Deschiderea cabotajului fara extensie de timp.

In acelasi timp, UNTRR impartaseste pozitia  Ministerului Transporturilor din Polonia si a asociatiei profesionale a transportatorilor rutieri polonezi, pozitie sustinuta si de grupul Visegrad[1] - potrivit careia deciziile privind sectorul transporturilor rutiere trebuie luate intr-o maniera corect fundamentata, respectand procedurile legale si succesiunea normala a lucrarilor Comisiei Europene. Pentru a lua decizii corecte asupra modificarii regulilor aplicabile cabotajului in viitor, este necesar ca mai intai Comisia Europeana sa-si prezinte raportul asupra stadiului pietei de transport rutier din UE conform precizarilor Articolului 17 paragraful 3 al Regulamentului 1072/2009.

UNTRR si asociatiile profesionale din UE 12 sustin liberalizarea cabotajului in UE si eliminarea barierelor neoprotectioniste ridicate de UE 15.

Pe site-ul www.untrr.ro la sectiunea Cabotaj puteti consulta:
- Pozitia UNTRR privind cabotajul, in contextul viitoarei revizuiri a Regulamentului UE 1072/2009 privind accesul la piata transportului rutier de marfuri
- Nota de informare a delegatiei Poloneze, in numele Grupului Visegrad, asupra accesului la piata transportului rutier de marfuri - tratata la punctul „Alte probleme” la intalnirea Consiliului de Transport, Telecomunicatii si Energie pe 11 martie 2013
- Pozitia MKFE - Ungaria privind cabotajul, 30.11.2012
- Documentele de pozitie ale asociatiilor profesionale din UE 15: TLN Olanda, Nordic Logistics Association, FNTR Franta, BGL Germania, ITD Danemarca.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Atletic și sportiv, design-ul plin de viață și rafinat al modelului C Coupe face o impresie foarte bună pe șosea și întruchipează luxul modern

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2589 :: 18.68MB