No SSO cookie

Uniunea Europeana raspunde la criza

voteaza
(0/ 0)
Uniunea Europeana raspunde la criza
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Uniunea Europeana va aloca fonduri de 2 miliarde euro sectorului auto

 
 
Planul Uniunii Europene (UE) de stimulare a economiei prevede ca Banca Europeana pentru Investitii (BEI) sa contribuie cu 2 miliarde euro la sprijinirea sectorului auto din Uniune, afectat de criza financiara, conform unui document oficial, obtinut de Reuters, citat de NewsIn.

Documentul atesta ca UE a propus un parteneriat intre institutii publice si private, pentru ajutorarea sectorului auto in actiunea de sporire a tehnologiei folosite de autovehiculele ecologice si reducere a taxelor pentru masinile eco. Potrivit aceluiasi document, BEI va acorda un credit de 2 miliarde euro.

Totodata, Germania a refuzat propunerea UE ce prevedea ca statele membre sa reduca taxele pentru cetatenii cu venituri mici si taxa pe valoarea adaugata (TVA).

"Cererea Comisiei Europene legata de reducerea taxelor in cazul cetatenilor cu venituri mici si a TVA-ului pentru serviciile care necesita multa forta de munca nu are sprijinul Germaniei", se arata in document.

Acesta confirma ca Comisia Europeana a propus 130 milarde euro pentru stimularea economiei, suma ce reprezinta aproximativ 1% din produsul intern brut (PIB) al Uniunii.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2368 :: 17.86MB