No SSO cookie

Un prezentator TV britanic a dat 18 milioane $ pe un Ferrari 250 GTO

voteaza
(0/ 0)
Un prezentator TV britanic a dat 18 milioane $ pe un Ferrari 250 GTO
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Modelul Ferrari 250 GTO din 1963, scos la licitatie de RM Auctions, a fost cumparat pentru 18 milioane de dolari.

 
 

RM Auctions a scos la licitatie, la inceputul acestui an, un model Ferrari 250 GTO din 1963. Bijuteria iatliana avea un pret estimat intre 16 si 20 de milioane de dolari.


Recent, RM Auctions au anuntat ca au un cumparator pentru exclusivistul model. Conform datelor casei de licitatii, cumparatorul este prezentatorul britanic de radio si televiziune Chris Evans, care a trebuit sa scoata din buzunar 18 milioane de dolari pentru noua sa jucarie. Evans a mai achizitionat in trecut un Ferrari de colectie, un Ferrari 250 GT California Spyder din 1961 cu 10 milioane de dolari.


Putinele informatii oferite de RM Auctions sugereaza ca Evans a trebuit sa-si vanda alte trei modele Ferrari din colectia sa pentru a putea actiona unul dintre cele mai ravnite modele construite vreodata de Calutul Cabrat.


Chiar daca suma pare colosala si este probabil cea mai mare suma de bani oferita pentru o masina, celebrul model Ferrari 250 GTO din 1963 nu este cea mai scumpa masina la nivel de estimare. Un Bugatti Type 57SC Atlantic din 1936 a fost scos la lictatie luna trecuta si este estimat la o suma de 30-40 de milioane de dolari.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2876 :: 22.19MB