Castigatorul semifinalei din Romania- Ciprian
Grosu este din Iasi, are 29 de ani si lucreaza ca si coordonator de
outdoor la o agentie de publicitate. “Marea vanatoare” a inceput
printr-un simplu click pe un banner publicitar de pe cinemagia.ro.
Intrigat initial de sintagma “la capatul lumii“, Ciprian s-a aventurat
in descoperirea indiciilor, hartilor, locatiilor care, puse cap la cap,
l-au condus spre dezlegarea ultimului puzzle din semifinala. “Jocul m-a
captivat inca de la inceput, dar nu pot spune ca a fost simplu, ci mai
curand sofisticat. Cred ca memoria foarte buna, perspicacitatea si
capacitatea de concentrare m-au ajutat foarte mult. A fost o
experientia unica, la fel ca si condusul unui Volvo. Sper din tot
sufletul sa se gaseasca din ce in ce mai multi marketeri aerisiti care
sa organizeze astfel de concursuri.”
Pasionat de design, o data cu jocul, concurentul a descoperit si noul
Volvo C30 pe care si-a dorit sa-l castige. Pentru el, “a descoperi C30
este ca si cum ai descoperi viitorul designului auto- o masina plina de
creativitate care chiar face diferentia intr-un timp cand toate
masinile seamana intre ele”.
Chiar daca a pierdut marea finala, efortul lui Ciprian a fost rasplatit
de catre Tester, dealerul Volvo din Iasi. Acesta i-a oferit
concurentului un Volvo C30 pentru un week-end, timp in care a putut
conduce masina, exploatand la maxim libertatea de miscare.“Dincolo de
provocarea jocului, am redescoperit placerea de a conduce. Este o
masina care creeaza dependenta. Plina de forta, pasionanta si
rezistenta, te face sa vrei sa stai la volanul ei, sa o ai si sa o
conduci .”
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!