No SSO cookie

Un Ferrari 250 GT de peste 8 milioane dolari

voteaza
(5/ 1)
Un Ferrari 250 GT de peste 8 milioane dolari
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

RM Auctions a inregistrat, in weekendul trecut, vanzari record, de peste 36,4 milioane dolari.

 
 

RM Auctions nu este singura firma de licitatii care comercializeaza masini de epoca, super si hypercaruri, sau alte chestii exotice pe doua sau patru roti. Si in acest domeniu este concurenta, ca doar vorbim de SUA, nu-i asa? Insa anumite sume, de-a dreptul astronomice, dau mult de gandit.

Saptamana care s-a incheiat a reprezentat una record pentru casa de lciitatii RM Auctions, cand a vandut un Ferrari 250 GT SWB Berlinetta "Competizione" fabricat in anul 1960, cu 8.140.000$, un Shelby 427 "Semi-Competition" Cobra,  din anul 1967, contra sumei de 2.007.500$ si imediat dupa, ca pret evident, un Ferrari 275 GTB/4, din 1967, care a costat "numai" 1.842.500$.

Una peste alta, RM Auctions a avut vanzari de 36,3 milion de dolari americani si asta intr-un sigur weekend. Chiar si pentru casa de licitatii, suma este una record, mai ales ca in acest an, numarul vehiculelor disponibile a scazut semnificativ. Totusi, opt dintre acestea au depasit, la vanzare, pragul de un milion de dolari.

Si ca sa va faceti o idee cam ce mai cumpara americanul bogat si ce se mai comercializeaza prin intermediul RM Auctions, va oferim o gelerie foto a modelelor prezente in weekendul despre care vorbim, alaturi, evident, de Ferrari-ul de 8 milioane $.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.8059 :: 17.89MB