No SSO cookie

Un cabriolet cu patru usi - Savage Rivale Roadyacht GTS

voteaza
(0/ 0)
Un cabriolet cu patru usi - Savage Rivale Roadyacht GTS
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Primul coupe-cabrio cu patru usi a fost lansat. Acesta se numeste Savage Rivale Roadyacht GTS si va costa 250.000 de dolari. Ne asteptam ca un astfel de model sa fie lansat de vreun producator cu renume dar iata ca altcineva s-a gandit mai repede. Modelul este unul de exceptie. Pentru mai multe detalii va invitam sa cititi mai departe.

 
 

Cei ce au creat Savage Rivale Roadyacht GTS se lauda ca sunt primii care au venit pe piata auto cu un coupe-cabrio cu patru usi. Asteptam o astfel de masina din partea unui producator mai renumit, dar cineva trebuie sa deschida drumul.
Modelul de serie va costa 250.000 de dolari si va fi pe placul marilor bogatasi ai acestei lumi. Primul exemplar, conceptul, a fost expus in cadrul Top Marques Monaco Show 2009. Masina are la baza un sasiu de Corvette, avand un V8 cu o putere de 670 CP, 6200 RPM si 730 Nm. Avand toate aceste date tehnice, masina va accelera de la 0 la 100 km in doar 3,4 secunde, in timp ce viteza maxima va fi de 330 km/h. Daca va intereseaza, veti putea ajunge la 300 km/h in doar 35 de secunde. Impresionant, nu?
Nu se cunosc detalii despre lansare ori despre numarul de modele fabricate. Vom reveni totusi cand vom afla mai multe. Pana atunci va invitam sa urmariti imaginile publicate in cadrul galeriei si sa vizionati materialul video de mai jos.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.7539 :: 17.89MB