No SSO cookie

Un BMW M5 cu 1000 CP, tunat in Romania

voteaza
(0/ 0)
Un BMW M5 cu 1000 CP, tunat in Romania
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Clubul auto "The Others" a prezentat la un eveniment de tuning un model BMW cu 1000 de cai putere si 1000 kg.

 
 

"The Others", un club auto din Romania, a dezvaluit la un eveniment dedicat tuningului, organziat in Bucuresti, un BMW M5 E34 cu 1000 de cai putere. BMW-ul modificat de "The Others" este si mai interesant in conditiile in care vehiculul are o masa totala de doar 1000 kg.


Modificarile aduse modelul M5 E34, botezat Gollum, sunt vizibila la toata partea tehnica a automobilului. In linii mari, tunerii au folosit pistoane Ross Racing, un supraalimentator Borg Warner S400 Series RC si siteme speciale de evacuare sau aerisire. Motorul transmite putere catre puntea spate prin intermediul unei transmisii Tremec cu 5 rapoarte.


Pentru a obtine cat mai putina greutate, tunerii romani s-au axat pe folosirea unei caroseii noi, tubulare, si un nou ax spate mult mai usor decat cel original. Gollum este incaltat de jante de 18 inch.


Chiar daca nu arata tocmai a automobil de sosea, fiind un vehicul destinat competitiilor automobilistice, BMW M5 E34 tunat de specialistii romani se poate lauda ca unul dintre ele mai puternice modele bavareze din lume.

Credit Foto: Zercustoms
Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5565 :: 15.82MB