Introdus pe piata in anul 1999, Pagani Zonda a avut o viata lunga si frumoasa. Doisprezece ani, mai precis, atat a durat epoca Zonda.
Acum este randul modelului Huayra, care, ca si predecesorul sau, este denumit dupa un vant. Si Volkswagen a folosit vanturile celebre ca denumiri, pentru modele ca Scirocco, Bora, sau Passat.
Insa inainte de a inchide pravalia, Pagani a trebuit sa-si onoreze comenzile pentru modelul care iese din scena.
Desi nu putem afirma cu certitudine ca acesta este chiar ultimul exemplar fabricat si ca Pagani nu va mai pune pe linia de asamblare vreo comanda speciala, iata ultimul Zonda, mai precis un Zonda F Roadster, ultima varianta bazata pe originalul Zonda, cu un motr AMG V12 de 7,3 litri, 600 CP si plafon deschis.
Ultimul Zonda dintre cele 25 ale seriei, este realizat dn fibra de carbon colorata intr-un violet neobisnuit si are ca destinatar un client, probabil extrem de extrovertit, din Ucraina.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!